سید محمدحسین سید محمدحسین ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

هدیه ی مهربان ترین

دشمن ترین دشمن

1393/5/20 12:31
نویسنده : مامان پسرها
651 بازدید
اشتراک گذاری

تاثیر تلویزیون و رسانه های دیگر است یا هر چیز دیگر، پسرهای این دوره زمانه مدام در حال جنگیدن با دشمنان خیالی شان هستند. هرچقدر هم محدودشان کنی باز هم عاشق تیر و تفنگ و شمشیر می شوند و بعضی هایشان ممکن است مثل محمد حسین در جواب مادرشان بگویند: مامانا از این کارا خوششون نمیاد. پسرا خوششون میاد! اینا بازیای پسرونه اس!!!

این مساله مدت ها ذهنم را درگیر کرده بود. وقتی رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل دوباره چهره وحشی و خون خوار خودش را به جهان نشان داد، فهمیدم فرصتی که منتظرش بودم به دست آمده. حالا می توانستم دشمن خیالی را تبدیل کنم به واقعی ترین دشمن اسلام و مسلمانان. می توانستم دشمن ترین دشمن را به پسر کوچک سه سال و نیمه ام معرفی کنم و این کار را کردم.

حالا محمد حسین در خیالاتش با سربازهای اسراییلی می جنگد.
هی می رود و می آید و می پرسد: مامان! کی بریم؟ چه جوری بریم اسراییلی ها رو بکشیم؟
یا بعد از این که برایش گفته ام که آدم های خیلی بد و بدجنسی که بیرون کارتونها و تو دنیای واقعی هستند، خانه بچه ها را خراب کرده اند، نقشه می کشد که با چوبی که توی پارکینگ خانه هست به جنگشان برود. بعد سیدعلی می شنود و با خنده می گوید: اونا تفنگ دارن!
محمد حسین محکم و با صلابت کودکانه جواب می دهد: من هم با تفنگ آب پاشم خیسشون می کنم!

شاید به نظر بعضی مامان ها این خشونت پروری باشد، شاید به نظر بعضی دیگر رؤیاهای مضحک کودکانه!
اما من باور دارم که نفرت از دشمنان خدا و دین خدا از همین کودکی توی دل کوچک بچه هایمان جوانه می زند. مگر نه این که برائت و تبری از فروع دین ماست؟
و جلوه این تبری برای من شیرین و مقدس است حتی اگر تمام خشم و نفرت محمدحسینم در این جلوه کند که بخواهد برود و برای اسراییلی ها زبان درازی کند!

 

پسندها (3)

نظرات (12)

هم اندیش
20 مرداد 93 14:35
سلام عالی بود کاملا حق باتوه وقتی اونا از بچه گی تو مهدکودکشان نفرت از شیعه رو تو جون بچهاشون میکارن این تبری عدالت خواهانه ما که دیگه جای خود داره و به حق هست... بچه ها این روزها روضه مصور بچه های غزه هستند.....
مامان پسرها
پاسخ
علیک سلام عزیز! می دونی؟ جالبه که همه حق دارن بچه هاشونو هر جور دوست دارن بار بیارن الا ما. کافیه کوچکترین کاری در مسیر تربیت دینی و اعتقادی شون برداریم تا بهمون انواع برچسب ها بخوره.
زینب مذکور
20 مرداد 93 17:10
... مي خواستم شعري براي جنگ بگويم شعري براي شهر خودم- دزفول - ديدم كه لفظ ناخوش موشك را بايد به كار برد اما موشك زيبايي كلام مرا مي كاست گفتم كه بيت ناقص شعرم از خانه هاي شهر كه بهتر نيست بگذار شعر من هم چون خانه هاي خاكي مردم خردوخراب باشدو خون الود بايد كه شعر خاكي و خونين گفت بايد كه شعر خشم بگويم شعر فصيح فرياد ... (زنده یاد قیصر) یه پیشنهاد: اگه مستند راشل کوری رو ندیدن براشون بذار ببینن، حالشو ببرن. پسرای گلتو میگم
مامان پسرها
پاسخ
ممنونم. اتفاق خودم تازه دیدم. پیشنهاد خوبی بود. ممنون از شعر زیبای قیصر!
رعنا
21 مرداد 93 1:47
سلام. خیلی خوب بود بانو... موفق و پاینده باشین تو تربیت گل پسرا.
مامان پسرها
پاسخ
علیک سلام
زهرا مامن
21 مرداد 93 16:12
سلام مامان پسرا جون اتفاقا منم اون روحیه ی اسرائیل ستیزی رو در دخترم به وجود آوردم، اگر چه مثل پسرها خشم خودش رو بروز نمیده به اقتضای جنسیتش اما حالا دیگه میدونه دشمن ترین دشمن ها به قول شما همین اسرائیل جنایتکار و خونخواره... راستی تولد ده سالگی اقا سید علی تون هم مبارک. پاینده باشید همگی...
مامان پسرها
پاسخ
سلام عزیزم! ممنونم.
سمانه
21 مرداد 93 21:56
ای جان به آب پاش محمد حسین جان!
مامان جان
22 مرداد 93 7:19
ایده جالبی بود فقط کاش به جای دشمن خیالی اسرائیلی دشمن خیالی داعشی رو انتخاب می کردی کسانی که دارن فوج فوج شیعیان امیرالمومنین رو می کشن و هدف نهایی شون تبدیل کربلا و نجف به جایی شبیه بقیعه ...
مامان پسرها
پاسخ
ممنونم. البته دشمن خیالی نیستن. اتفاقا واقعی واقعی هستن! امیدوارم خدا به من و فرزندانن این بصیرت رو بده که متوجه شیم حتی داعش و داعشی ها هم ساخته و پرداخته یهود و صهیونیسمن. و البته که اون ها هم بالتبع دشمنن.
نورا
24 مرداد 93 11:54
سلام خييلي اين مطلب بهم چسبيد ممنونم واينكه لطفا بگيد بامثال كه دقيقا چه طور اين نفرت رو تو جونشون تقويت ميكنيد؟ تا من هم به كاربگيرم
مامان پسرها
پاسخ
علیک سلام! نوش جونتون! با کارهای مختلفی از قبیل قصه و حرف زدن و راهپیمایی و توضیح جنایت صهیونیستها در حدی که خیلی خشن نباشه. و تکرار! این که آدم بدا اسراییلی ها هستن.
محب الحسيني
27 مرداد 93 10:56
سلام..مرحبا...لتجدن اشد الناس عداوه للذين امنوااليهود خدا ميدونه كه اسلام چقدر از دست يهود ضربه خورده حتي تفرقه بين مسلمين در صدر اسلام حتي داعش در امروز و البته به زودي دشمنان شيعه ؛داعش يا هر گروه ديگه يك زماني در شكل سفياني جلوه مي كنه و حتي در برابر غرب هم مقاومت ميكنه و پيروز ميشه اما اول و آخرش همون يهود سركشه كه دشمني عليه حق رو به نفع خودش اداره مي كنه مر حبا به اشداء علي الكفار رحماء بينهم
مامان پسرها
پاسخ
علیک سلام
طعم گس
3 شهریور 93 23:25
سلام دوست مهربانم 10 سالگی مادرانه ات مبارک عزیزم ان شاء الله پسرانت را تربیت کنی برای سربازی کردن. سربازی مولا صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بشوی ام البنین بشوی باعث افتخار اسلام. پسرانت بشوند ابوالفضل هایی برای امام زمان بشوند سرمایه اسلام و افتخار رسول الله خدا پشت و پناه خودت و همسرت و فرزندانت باشد ان شاء الله
مامان پسرها
پاسخ
سلام عزیز! ممنونم از اییین همه دعاهای خوب که انتهای آرزوی من برای پسرهام و برای خودمه. ان شاءالله در حق خودت مستجاب بشه.
نورا
5 شهریور 93 0:00
انشالله روزی همه مادران مسلمون به این نتیحه برسندکه باید بچه هاشون رو استکبارستیز باربیارن. دوستت دارم دوست گلم وبرای خودت و مردان کوچکت بهترین آرزوهارودارم.
مامان پسرها
پاسخ
ان شاءالله. ممنونم عزیز!
مائده
14 مهر 93 1:04
خييلي قشنگ بود حتي باهاش اشك هم ريختم پسر بحه اي كه ميخواد بره با چوب تو پاركينگ خونشون اسرائيليا رو بكشه انشالله كه در ركاب امام زمان اين كار رو ميكنه و سرباز آقا ميشه
مامان پسرها
پاسخ
با دعای شما ان شاءالله!
ترنم
10 آذر 93 17:18
سلام. مادر نیستم. ولی کارتون عالی بوده موفق باشید
مامان پسرها
پاسخ
علیک سلام. ان شاءالله به زودی مادر بشید.