سید محمدحسین سید محمدحسین ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

هدیه ی مهربان ترین

ما با آن ها نیستیم

1393/4/29 1:58
نویسنده : مامان پسرها
1,375 بازدید
اشتراک گذاری

بغض کردن کار عجیبی است چون گاهی بغض فقط توی گلو نمی ماند. گاهی حاصلش تنها چند قطره اشک نیست که سبکمان کند. گاهی بغض ها از توی گلوها سرازیر می شوند به مشت ها. گاهی نه به اشک، که به فریاد تبدیل می شوند و گاهی اراده ای را به وجود می آورند که تصمیم بگیرد نسل هر چه بغض را نابود کند.

 

من هیچ وقت به بچه هایم سرلاک ندادم چون می دانستم کودکانی هستند که در محاصره های ناجوانمردانه چیزی برای خوردن ندارند.

من پای بچه ها جوراب گپ نمی کنم. می دانم جایی بی رحمانه پاهای کودکانی از مچ قلم می شود. 

من برای پسرها دنت نمی خرم. می دانم بمب های چند صد کیلویی همه خاطرات شیرین را نابود می کنند.

من به جای کیت کت برای بچه ها شیرین عسل می خرم. چیزی به من می گوید بچه ها بوی باروت و خون را حس خواهند کرد.

من به پسرها یاد داده ام کوکاکولا و آب معدنی نستله از گلویشان پایین نرود.

من به آن ها خواهم گفت محصولات بهداشتی یونیلور  ناپاک ترین صابون ها و خمیر دندان های دنیا هستند.

من نفرت از اسرائیل را در دل و جان کودکانم می کارم.

و به آن ها می گویم حواسشان باشد لذت های خرد و ناچیزشان نشود تکه ای از آن بمب که همه چیز یک کودک را در جای دیگری از جهان می گیرد.

می گویم گول بغض های بی خاصیتشان را نخورند. بغض کردن کار عجیبی است.  در کنار  غم، خیلی وقت ها بهمان حس خوب بودن می دهد. حس انسان دوستی! حس لطافت.. اما فقط همین. بغض کردن کار عجیبی است. گاهی توی دلش نه خرجی دارد و نه زحمتی و نه حتی کوچکترین از خودگذشتگی ای.

حتی باید بغض کردن را هم درست یاد گرفت.

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (24)

نِحی
29 تیر 93 4:35
خب صد البته درسته این فرمایشات ولی بد نیست تو همین کشور خودمونم یجورایی بشه این محصولات رو جلوشون رو گرفت.... همچین ضروری نیستن که...... وارد نشه یا تولید نشه خب ولی چرا به همین راحتی و وفور در دسترسه خدا داند
...
29 تیر 93 10:30
ممنون عزیزم، عالی بود
مامان نی نی
29 تیر 93 14:51
تلنگر خوبی بود برای منی که در استانه مادر شدنم ... دعا کنید بتوانم من هم به کوچکترین نکات تربیتی دقت کنم . از کنارشان ساده عبور نکنم ... التماس دعا بانو اللهم عجل لولیک الفرج
تسنیم
31 تیر 93 2:20
ما هم تلاش میکنیم در این راه قدم برداریم دقت کرده اید که جدیدا توزیع و پخش کوکا کولاوفانتا و پپسی و آب معدنی نستله نسبت به حتی یکسال پیش ،بسیار افرایش یافته است؟ دنبال زمزم گشتیم پیدا نکردیم!
مامان علیرضا و حسین
1 مرداد 93 2:11
چه تذکر به جایی. من بای دیفالت این ها را نمی خرم. ولی حواسم نبود که مدام این ریزه کاری ها را بلند بلند بگویم که توی وجودشان رسوخ کند. هرچند شکر خدا نفرت از اسرائیل و آمریکا توی خون علیرضا هست. ولی این ها هم موثرند. سپاس!
mahtab
1 مرداد 93 16:11
خداحفظتان کند
پرواز
1 مرداد 93 20:43
تکبیییییر
گلناز ( مادرانه های یک مادر حساس)
4 مرداد 93 10:05
نمی دونم ، من برای بچه هام بهترین هارو با توجه به امکاناتم می خرم ، شما حتی اگه ما به بچه ها سرلاک که فکر می کنم مکمل خوب و خوشمزه ای ندید یا به جای جوراب گپ (به نظرم قیمتشم خوبه آخرین بار 7 تومن بود) ، جوراب بی کیفیت چینی بخرید ، یا ... چیزی تو غزه عوض نمی شه ، منم از کشتار های مردم غزه گریم می گیره ، ولی واسه بچه هام چیز خوب می خرم
به گلناز ( مادرانه های یک مادر حساس) جان
5 مرداد 93 1:11
مردی در کنار ساحل دورافتاده ای قدم می‌زد. مردی را در فاصله دور می بیند که مدام خم می‌شود و چیزی را از روی زمین بر می‌دارد و توی اقیانوس پرت می‌کند. نزدیک تر می شود، می‌بیند مردی بومی صدفهایی را که به ساحل می افتد در آب می‌اندازد. - صبح بخیر رفیق، خیلی دلم می خواهد بدانم چه می کنی؟ - این صدفها را در داخل اقیانوس می اندازم. الآن موقع مد دریاست و این صدف ها را به ساحل دریا آورده و اگر آنها را توی آب نیندازم از کمبود اکسیژن خواهند مرد. - دوست من! حرف تو را می فهمم ولی در این ساحل هزاران صدف این شکلی وجود دارد. تو که نمی‌توانی آنها را به آب برگردانی خیلی زیاد هستند و تازه همین یک ساحل نیست. نمی بینی کار تو هیچ فرقی در اوضاع ایجاد نمی کند؟ مرد بومی لبخندی زد و خم شد و دوباره صدفی برداشت و به داخل دریا انداخت و گفت: برای این یکی اوضاع فرق کرد.” ========== و این ساده ترین و صریح ترین بُعد ماجراست...
مامان علی مرتضی
5 مرداد 93 18:40
چقدر قشنگ نوشتی و ممنونم از شما امیدوارم بتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم. منم طرز فکر واداره کردن زندگیم مث شماست ولی ظاهرا شما موفق تر بودین برای ما هم دعا کن خواهر با افتخار میگم به جمع دوستای خوبم خوش اومدین
تسنیم
7 مرداد 93 15:42
عیدت مبارک عزیزم
مامان پسرها
پاسخ
سلام! با تاخیر یزاد بر شما هم مبارک نازنین!
مشکاة
7 مرداد 93 22:58
طاعات قبول حق و عیدت مبارک... زینب جان عالی بود عالی.... منم همیشه میگم جدای از اینکه مرجعم حرام کرده خرید جنس صهیونیستی رو، من حق ندارم به خاطر لذت مادی آنی خودم، یه گناه و خطای استراتژیک اجتماعی مرتکب بشم. کمک کنم حتی درحد چند تومن و دلار، به کشتار مسلمونا.... راستی تسنیم جان، ماده اصلی و در واقع اون پودر سازنده ی زمزم هم از کوکا کولا خریداری میشه و وارد کشور میشه خانومی!
مامان پسرها
پاسخ
سلام عزیز! ببخشید مسافرت بودم. عیدت مبارک هزاااران بار. البته با تاخیر واقعا! کاش همه شبیه تو فکر می کردن. واقعا؟ زمزم هم؟
محب الحسيني
8 مرداد 93 13:12
چه خوبه كه يك ليست كامل از محصولات صهيوني در سايت هاي مختلف قرار بگيره تا همه بدونن چند وقت پيش كمي شونو پيدا كردم ولي متاسفانه نشد پست بذارم بيايم همه اين كارو انجام بديم راستي تربيت بچه خيلي كار خطيري هست مخصوصا اگر سيد باشن ميشه خيلي تر برام دعا كني دوست خوبم بازم دعات مي كنم برا يسخنراني اقاي پناهيان ما دسته جمعي گوش مي ديم اگر خدا توفيق عمل بده انشالله به حق امام حسين عليه السلام
مامان پسرها
پاسخ
ممنونم عزیزم! مگر با دعای شما راهی برام باز شه. دعا کن عامل باشم.
هم اندیش
10 مرداد 93 0:53
سلام خواهرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررجونم خیلی پیش امام رضا بیادت بودم فقط میتونم بگم دلم براتون تنگ شده
مامان پسرها
پاسخ
سلاااام عزیز! چه هدیه ای ارزشمند تر و دلچسب تر از این؟ زیارت قبول!
زینب مذکور
10 مرداد 93 10:52
خاله زهرا
3 شهریور 93 7:53
وقتى اينو خوندم فقط گريه ام گرفت ، وقتى كامنت مشكاة رو خوندم تعجب كردم ، چون تمام اطراف ما اين برنداست و به هيچ كدوم نميشه اعتماد كرد ، اينجا كالاى صهيونيستى معنا نداره واقعاً ، سر هركدومو بزنى ميبينى تهش ميرسه به اونا، كمترينش تكسى كه ميديم كجا ميره؟ چه جورى بايد اثر اينا رو پاك كرد ؟
مامان پسرها
پاسخ
عزییییزم! قطعا به خاطر اون هدفی که شما دارین و می خواین به نظام اسلامی و مسلمین خدمت کنین، این ها براتون اضطرار محسوب میشه و خدای جبار رحیم به بهترین نحو جبران می کنه. دیگه خودت استادی و می دونی که هر کس بنا به شرایطش موظف و ماجوره.
امیرحسین گلی از بهشت
3 شهریور 93 22:36
سلام خدمت خواهر گرامی ام ممنون از تذکر بجاتون دنت تولید صهیونیست هاست?ممنون میشم جواب بدید
مامان پسرها
پاسخ
سلام خانومی! تا جایی که من تحقیق کردم بله. محصولات دنون که دنت یکیشونه صهیونیستی هستن. (به معنای عام که یعنی سود بالایی رو به صهیونیسم اختصاص می دن و ازشون سالانه تقدیر می شه. دنون جزو برترین های سالهای گذشته بوده. )
مامان امیرحسین
4 شهریور 93 22:43
ولی کارخونه تولید دنت همونطور که روش نوشته تو قزوینه و تولید داخله من دقیق متوجه نشدم اگه لطف کنی و برام بگی ممنون میشم.
نورا
5 شهریور 93 0:04
بغض گلوم روگرفت ممنون بابت متن زیبا وعبرت آموزت نازنینم.
مامان امیرحسین
6 شهریور 93 9:44
مامان پسرهای عزیز جواب سوالم نمیدین؟
مامان امیرحسین
9 شهریور 93 17:21
زینب جاااان ممنون از جوابت
مامان پسرها
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم! این لینک رو هم ببین http://www.danette-ir.com/pages/aboutdenonsahar.aspx?id=aboutdenonsahar
نیازمند راهنمایی
1 آذر 93 19:47
سلام مامان پسرا جان خوبید؟ من هم کاملن با نخریدن این قبیل اجناس موافقم، اما برای همسرم این حرفها معنا ندارد، یعنی قبول ندارن که اینا اسرائیلی هست و به تازگی هم برای نی نی مون سرلاک خریدن و اصرار هم دارن که بهش بدم بخوره، البته قبلن غنچه دادم بهش، و اینو گفتم که اینجا معرفیش کرده باشم اما الغرض سوال بنده اینه که به نظر شما برای اینکه یه دعوای اساسی تو خونمون نشه، به حرف همسر جان گوش کنم و بهش بدم بخوره یا دعوا رو به جون بخرم؟ تا الان چند بار پرسیده دادی بهش یا نه... به نظر شما حفظ جایگاه مرد واجب تره یا حفظ اعتقادات بنده؟ خوش به سعادت اون خانواده هایی که زن و مردا با هم هم عقیده هستن. خدا به داد ما برسه. مامان پسرا جان انشالله جوابم رو دادید و خوندم میگم که این پیغام رو پاک کنید، میترسم بد آموزی داشته باشه.
مامان پسرها
پاسخ
سلام عزیز! ببخشید که این قدر دیر شد. گلی! به نظرم می شه کم کم و با ملایمت ایشون رو هم همراه کنید. مهم نیت شماست. و قطعا به خاطرش ماجورید. حفظ غرور و جایگاه همسرتون خیییلی مهمه. سعی کنید با لطایف الحیل و غیر مستقیم ایشون رو همراه کنید.
بهار
10 آذر 93 17:24
بسیار عالیییی.... مادر نمونه خدا قوت... توی لینکهام ادتون کردم.
زری مامان
21 آذر 93 0:41
عاالیه نگاهتون و طرز فکرتون و نوع تربیتتون قطعا در آینده ای نزدیک بچه هاتون به داشتن مادری مثل شما افتخار می کنن. موضوع جوراب گپ و دنت و سرلاک نیست موضوع دلیه که برای همنوع و هم کیش بتپه و این تپیدن از این تحریمهای خودخواسته شروع می شه و انشااله تربیت می شه نسلی که می شه مدافع حرم، نگاهش خاص می شه و دیگه سطحی نگاه نمی کنه و همه چی رو برای خودش نمی خواد. وجود افرادی مثل شما نعمته بانو
مامان پسرها
پاسخ
ممنون خانم! خدا کنه این تئوری های ماها در بچه هامون عملی بشه.