سید محمدحسین سید محمدحسین ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

هدیه ی مهربان ترین

نظرات (17)

نیلوووووووو
28 خرداد 93 19:56
سلام بر حسین، السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین، خوشم میاد منم از این کارا کردم، روی یخچال جهازم یه سلام بر حسین نوشتم که هر وقت همسرم میخواد آب بخوره یادش باشه و بخونتش!
مامان پسرها
پاسخ
سلام عروس خانوم! ببینم. منظورت این نیست که رفتی خونه ی خودت؟ یعنی دلت اومد منو عروسی دعوت نکنی؟
مامان حسین
29 خرداد 93 0:38
سلام زینب جون خیلی خوشم اومدافرین به شما مامان مبتکر
مامان پسرها
پاسخ
سلام عزیز! ممنون.
محب الحسيني
29 خرداد 93 12:07
السلام علي القتيل العطشان السلام علي عين الحيات لعن الل من حال بينك و بين ماء الفرات السلام علي محبين الحسين التماس دعا
مامان پسرها
پاسخ
سلام بر حسین. سلام محب الحسینی جان!
افق(مهرو)
29 خرداد 93 17:55
خیلی زیبا و عالی...مخصوصا عنوانش...
مامان پسرها
پاسخ
ممنون از دقتتون!
زهرا مامان
29 خرداد 93 23:58
عالی بود... خدارو شکر از این دوستان ناب مجازی و چیزای خوبی که ازشون یاد میگیریم.
زینب مذکور
30 خرداد 93 15:14
آه از این آب خوردن، که خودش یه روضه ی کامله ...
زهرا رقیب
31 خرداد 93 1:42
وووواای سلام مامان پسرا جونم خدا میدونه چقده دلم برات تنگ شده بود هر روز دو سه بار سر زدم وبلاگت ببینم کجایی الحمدلله که جای خوبی بودی فردا میخوام بیام قم،همش خدا خدا می کنم تو حرم یه مامان ببینم با دوتا گل پسر ، بعد یه طور نامحسوسی از کنارشون رد شم و قربون صدقه شون برم ) جدی هااااا )
مامان پسرها
پاسخ
سلام زجرا جووووونم! ببخشید که اذیت شدی. کارای من این مدلیه. بهو چند تا چیز با هم پیش میاد همیشه! عزیییزم! توصیفت خیلی بامزه و مهربون بود. کی میای قم؟ قرار بذاریم؟
محب الحسيني
31 خرداد 93 11:02
سلام مجدد مي شود مهر بي نهايتتان نظري هم به سوي ما بكند مثل فضه مس وجود مرا ...كيمياي شما طلا بكند من كنيزم حسينيان تو را...عاشق لاله هاي كرببلا كن سفارش به زينبت كه مرا راهي باغ كربلا بكند تقديم به شما دوست عزيزم البته شعر خودتون بهتر بود خواستم جوابي داده باشم البته فرزندان من حسيني ان فرزندان شما رو نمي دونم
مامان پسرها
پاسخ
علیک سلام دوست جون! بسیار هم عاااالی! بعله! پسرای من هم حسینی هستن. الحمدلله. ممنونم که این قدر به فکر بودی. خجالت زده ام کردی رفیق!
محب الحسيني
31 خرداد 93 11:05
يادم رفت بگم پاسخ به شعر شما باعث شد ي شعر مفصل 14 بيتي براي اوضاع عراق و دل خون امام زمان عليه السلام و عجل الله فرجه بگم كه شما هم در ثوابش(ان شالله)شريكيد ممنون و منتظر حضور شما و مخاطبانتان هستم
مامان پسرها
پاسخ
واااای! ممنونم عزیزم! ان شاء الله مثل کمیت و دعبل صله بگیری از این خاندان با کرامت. خوش به حالت با این طبع روان!
شیرین
31 خرداد 93 20:56
خیلی ایده ی باحالی بوده. کار کیه مامان پسرا؟؟؟ ________________________ یه سر به ما بزنید یه نظر میخواستم ازتون لطفا
مامان پسرها
پاسخ
ممنون! یعنی معلوم نیست کار کیه؟
هم اندیش
1 تیر 93 12:37
سلام بانو زینب جان وجودت برا من خیلی با برکته خداحفظت کنه با این تصویرت منو داغ کردی سه سال پیش تو روزای اخر ماه شعبان تو همین روزایی که الان قدرشو نمیدونم تو حرم ارباب بودم تو دمای 60 درجه و عطش و تشنگی.......... خیلی حسین زحمت ما را کشیده است.....
مامان پسرها
پاسخ
سلام عزیز! این وجود خود حضرت اربابه که برای همه ما برکته. تو هم خودت سیمت وصله با یه جرقه روشن می شی. این وسط من هیچ کاره بیدم! جانها فدای لب تشنه مولا
نیلوووووووو
1 تیر 93 18:46
سلام، ا من یبار برات کامنت گذاشتم الان میبینم نیست، نه گلم نرفتم خونه خودم ، جهاز رو کامل چیدم منتظرم خانواده همسر برن دنبال تالار و تعیین تاریخ عروسی! یخچالم نصبه، همسرم هم گاهی میره خونمون زندگی میکنه، و .......
مامان پسرها
پاسخ
سلاااام خانومی! خب ایشالا خیره. گفتم بدون من عروسی بهت خوش نمی گذره!
مامان پرى
4 تیر 93 6:39
قربون خط قشنگت كلى تصوير اين يخچال پرتم كرد عقب
مامانی دخمل بلا
4 تیر 93 20:36
آرامش چیست . . . .؟! نگاه به گذشته و شکر خدا , نگاه به آینده و اعتماد به خدا , نگاه به اطراف و جستجوی خدا , نگاه به درون و دیدن خدا , ( لحظه هایمان سر شار از بوی خدا )
سمانه
9 تیر 93 19:23
عزیز نازنینم، مامان پسرا عباداتت قبول باشه و لطف کن حداقل یکبار دعام کن!
مامان پسرها
پاسخ
سلام سمانه جان! طاعات شما هم مقبول درگاه حق! باور کن فقط خودم می دونم که چقدر محتاج دعام ولی به رسم رفاقت و به تبعیت از امر امامانمون (سلام الله علیهم) چشم! دعاگوت هستم.
زینب م
10 تیر 93 13:55
سلام بسیاااااااار عالی بود یخچال ما رسما تابلو اعلاناته از روایت گرفته تا جدول برنامه ریزی روزانه و اینا تا خرید و.. مهمون میاد من یکی از کارام پاکسازی روی یخچاله آقا یه بوهایی میومد اینجا بعضیا خودشون با زبون خوش مارو دعوت کنن بعضیا ... بعضیا اصن چه معنی داره بخوان بدون رفقای مجازی برن سر زندگی بعضیا.. بعضیا جواب گو باشن که نمیان قم آخه چرا بعضیا...
مامان پسرها
پاسخ
سلام عزیز! یخچال ما هم گاهی این حال رو پیدا می کنه دقیقا. اون بعضی ها این قدر سرشون شلوغه که تند تند میان و می رن و اصلا پیام شما رو ندیدن احتمالا! نگذان نباش. من چهارچشمی حواسم هست.
yasmother.blogfa.com
27 تیر 93 11:35
چه ایده قشنگی .