سید محمدحسین سید محمدحسین ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

هدیه ی مهربان ترین

آقای ضرغامی! کمی آهسته تر!

1393/2/24 15:01
نویسنده : مامان پسرها
1,733 بازدید
اشتراک گذاری

أین محیی معالم الدین و أهله؟

أین المؤمّل لإحیاء الکتاب و حدوده؟

دست شیطان گاهی چاقو می شود بر گلوی حق و گاهی نامه ای که صدای آمر به معروف را ساکت می کند. ماهیت عمل یکی است. قاعدتا هر کس مطابق جایگاه خودش عمل می کند. هر چند دستور برکناری شیک تر و با کلاس تر از چاقو کشیدن است و به این راحتی عمل مجرمانه محسوب نمی شود و  مشمول حکم قضایی نمی شود. ولی آقای ضرغامی! حتما شما هم به محکمه عدل الهی ایمان دارید. کمی آهسته تر!

ما خواستار پاسخگویی جدی آقای ضرغامی و هر شخص حقوقی دیگری هستیم که مسئول برکناری تهیه کننده سمت خدا، آقای رکنی هستند.

شرم بر ما اگر نهی از منکر نکنیم و ننگ بر ما اگر در برابر نهی کنندگان از منکر بایستیم.

مَن تَرَكَ إنكارَ الْمُنكَرِ بِقَلبِهِ ويَدِهِ ولِسانِهِ فَهُوَ مَيِّتٌ بَينَ الْأحياءِ؛


كسى كه منكَر را با قلب و دست و زبانش انكار نكند، مرده‏اى است ميان زندگان.

لطفا با هر تلفن و سامانه پیامکی که می توانید تماس بگیرید؛ حتی با همه شان؛ 

خدا نکند شرمنده خون شهیدان باشیم.

روابط عمومی صدا و سیما:

تهران: 162

شهرستان ها: 0212781

پیامک: 3000162

روابط عمومی شبکه 3:

تلفن: 27863000

پیامک: 300003

شورای نظارت بر صدا و سیما:

021-64040

تلفن تماس با آقای ضرغامی:

۰۲۱-۲۲۱۶۱۵۱۵

پسندها (2)

نظرات (23)

تسنیم
21 اردیبهشت 93 22:36
این روزها خیلی خیلی خیلی دلم گرفته امام زمان چقدر طرفدار دارن!؟!؟!؟ خودم این وسط چه کاره ام؟؟؟؟؟ ولی دلم به غربا خوش است.اونهایی که ظاهرا یا واقعا نمیشناسمشون..... طوبی للغرباء
مامان پسرها
پاسخ
منم تسنیم عزیزم! خیلی! بدتر از همه هم خودم. ای خدااااا!
نیلوووووووو
22 اردیبهشت 93 19:22
این مولانا این؟! اب رضوی ام ذی طوی! عزیز علی ان اری الخلق و لا تری .... بنفسی انت، متی ترانا و نراک..... کجایی مولای من کجایی؟!
مامان پسرها
پاسخ
عزیز علی ان تحیط بک دونی البلوی....
مسافر
23 اردیبهشت 93 8:06
به این پستت لینک دادم عزیزم در پناه خدا
مامانی و بابایی دخمل بلا
23 اردیبهشت 93 20:42
سلام مامانی گل و مهربون پسرای گل و سیدمون واقعا متاسف شدم از شنیدن این خبر , به کجا میرویم ؟؟؟؟؟؟؟ اینقدر انتقاد ناپذیریم که برای نامه ای آن هم حرف حق و برای نهی از منکری , حتی به مقابله با ترویج دین و فرهنگ برخیزیم ........... باعث تاسف و تامل است البته ....
مامان پسرها
پاسخ
سلام عزیز! تاسف ما البته باید باعث حرکت بشه. نباید بذاریم بی هیچ هزینه ای صدا و سیما این کارها رو بکنه.
سیده فاطمه
24 اردیبهشت 93 14:48
سلام من با همه شون تماس گرفتم و اعتراضمو به این وضعیت تبلیغات صدا و سیما و برنامه سمت خدا اعلام کردم. تمام کسانی که اینجا رو میخونن لطف کنن مثل کسایی که رو برنامه مورد علاقه خودشون و بچه هاشون: خاله شادونه و فتیله و.. غیرت دارن و تا تقی به توقی میخوره زنگ میزنن در حمایت از برنامه مورد علاقه شون، زحمت بکشید این یک بار هم شما غیرت نشون بدید و گوشی دست بگیرید و با گرفتن این شماره ها اعتراضتون رو بگید. درود بر غیرتتون.
مامان پسرها
پاسخ
واقعا! کاش همت کنیم و خودمون رو از صف مردگان به جرگه زندگان بکشانیم.
ساحل
24 اردیبهشت 93 14:49
سلام مامان پسرا میشه نظرتون رو بگید لطفا
مامان پسرها
پاسخ
سلام عزیزم! الان باز نمی شه برام. نمی دونم چرا. ولی کلا شاید حذف شه بهتر باشه.
سیده فاطمه
24 اردیبهشت 93 14:57
زینب عزیز خدا خیرت بده اینم اضافه کن به شماره ها: شورای نظارت بر صدا وسیما ۰۲۱۲۷۸۶۳۰۰۰
مامان پسرها
پاسخ
ممنونم! ولی این شماره روابط عمومی شبکه سه هست که گذاشتمش. شماره شورای نظارت رو هم گذاشتم. الان شماره دفتر آقای ضرغامی رو هم می ذارم.
ساحل
24 اردیبهشت 93 15:04
ممنون حذفش کردم راستش این کارها مثل شمشیر دو لبس، یه وقت دست خود آدم رو میبره من دیروز تو جمع پیغام دادم و راهنمایی خواستم اما کسی جوابم رو نداد حالا امیدوارم گناهی مرتکب نشده باشم با این تاپیک و فقط هدفم اطلاع رسانی بود، اما این آدما که اومدن نظر گذاشتن کلن توی یه فاز دیگه بودن.
مامان پسرها
پاسخ
آره درسته. فضای اون جا خب کلا زیاد جالب نیست دیگه و از طرفی چون تاپیکه مدیریتش و کنترلش از دست خودت خارج می شه. امیدوارم نظر من درست بوده باشه البته!
لبخند مذکور :)))))
24 اردیبهشت 93 15:29
چقدر نوشته تون که اینجا بارون میاد حس خوبی بهم داد.
محب الحسینی
24 اردیبهشت 93 17:05
سلام خواهر جون راستي من ي خواهر طلبه و همسر طلبه تو قم دارم...مث شما😁 پ ضررنکردم دو اسمی شدم دوبله دعا میشم
مامان پسرها
پاسخ
بعععله! راستی علیک سلام!
مامان علیرضا و حسین
29 اردیبهشت 93 14:49
سلام عزیزم من تازه امروز متوجه موضوع شدم. قبل از ظهر هم زنگ زدم به همه ی شماره ها اعتراض کردم. تو وبلاگم هم گذاشتم. ولی امروز آخر برنامه زدم شبکه سه آقای شریعتی بود با آقای فرحزاد! ظاهرا موضوع حل شده. تو خبرها گشتم نوشته بود دیشب چند ساعت با آقای ضرغامی جلسه گذاشته اند و تا حدی تعدیل شده قضیه. حالا خانوم معلم وظیفه ی ما چیه؟
مامان پسرها
پاسخ
سلام خانوم! ببخشید دیر اومدم. اولا که خودتی! (معلم رو گفتم!) بعد هم اگر بیای تو جمع آسمانی داریم راجع بهش همفکری می کنیم. نقدا پیشنهاد مریم عزیز برای تشکر خوبه و البته جلسه ای برای قدردانی از زحمات آقای رکنی.
مریم....
29 اردیبهشت 93 15:42
سلام.از اونجایی که تماسها و مطالبات مردم نتیجه داد یک پیشنهاد دو مرحله ایی دارم. حتما با صداوسیما تماس بگیریم و تشکر کنیم .دوم اینکه در تماسها خواستار عذرخواهی مدیر خاطی از مردم حتی به صورت زیرنویس باشیم... شاید با اینکار بتونیم عذرخواهی رو در مدیران نهادینه کنیم.
مامان پسرها
پاسخ
سلام عزیزم! با پیشنهاد اول موافقم و انجامش دادم ولی برای دومی جای فکر داره به نظرم.
تسنیم
30 اردیبهشت 93 15:57
دیگر نگوییم یک دست صدا ندارد. حداقل آن این است که سکوت را شکسته ایم. باور کنیم که باید برای خدا "مثنی و فردی" قیام کرد و چشم به راه همراهی دیگران، زمان را متوقف نکرد. طعم شیرین این نهی از منکر گوارای وجودتان
تسنیم
3 خرداد 93 15:48
سلام عزیزم ما برای جشن نیمه شعبان به سرودهایی با محتوای مناسب سن کودکان و بدون آهنگ های اوبس اوبس نیاز داریم. چیزی میشناسید به ما معرفی کنید؟
مامان پسرها
پاسخ
سلام خانومی! من پارسال کل اینترنتو شخم زدم الان یک فایل دارم که بیشتر خوب هاش مال سایت تبیانه. توی بخش کودکانش بگرد. خدا قبول کنه ازتون!
خورشید
4 خرداد 93 4:03
سلام فقط باید برای صالح شدن بچه هامون با وجود این فضای دنیا دعا کنیم و به امام زمان بسپاریمشون میخواهیم موجی برانگیزیم برای ظهور برای خدا به موج تازه ی ما سر بزنید
نیلوووووووو
6 خرداد 93 14:02
سلام، عیدت مبارک، ویشب خوابتو دیدم، دلم برات خیلی تنگ شده
مامان پسرها
پاسخ
سلاااام
مامانی و بابایی دخمل بلا
8 خرداد 93 17:03
گفتم خدایا از همه دلگیرم. گفت:حتی من؟! گفتم خدایا چقدر دوری؟! گفت:تو یا من؟ گفتم خدایا تنهاترینم! گفت:پس من؟! گفتم خدایا کمک خواستم! گفت:از غیر من؟! گفتم خدایا دوستت دارم! گفت:بیش از من؟!
زینب مذکور
14 خرداد 93 23:21
سلام، زیارت قبول راستش چند روزه خیلی با این قضیه حجاب در جامعه درگیرم و پیشنهادهای دوستان خصوصا اون برگه های کوچیک البته با مطالب عمیق تر همش جلو چشممه و بهش احساس نیاز میکنم. اگه برنامه یکشنبه برقرار نیست که بشه صحبت کنیم، یه برنامه دیگه ای بشه ردیف کرد خوب میشه ،من پایه ام برای کار همزمان، پایه ام خفن.
نیلوووووووو
19 خرداد 93 11:33
سلام، خیلی وقته خبری ازت نیست! کوجاییییییییییییی؟؟؟؟؟؟!!!!!
مامان پسرها
پاسخ
سلام گلی! ببخشید نگرانت کردم. سرم شلوغ بود یه مدت.
زهرا رقیب
22 خرداد 93 8:56
کجایی پس مامان پسرا جووونم؟؟
مامان پسرها
پاسخ
همین جام.
مامانی و بابایی دخمل بلا
22 خرداد 93 19:02
چه انتظار عجيبی ! تو بين منتظران هم , عزيز من چه غريبی ! عجيب تر که چه آسان , نبودنت شده عادت , چه بيخيال نشستيم , نه کوششی , نه تلاشی , نه وفايی , فقط نشسته و گفتيم : خداکند که بيايی .... اللهم عجل لولیک الفرج......... دوست نازنینم عید بزرگ نیمه شعبان , ولادت مولایمان حضرت مهدی , صاحب الزمان رو بهت تبریک و تهنیت میگم , انشاالله از منتظران واقعی و از دوستداران واقعی اون حضرت باشیم . عیدتوووووووووووووووووون مبارککککککککککککککککککک .
مامانی و بابایی دخمل بلا
24 خرداد 93 15:06
سلام دوست عزیز و مهربونم عیدتوووووووون مبارککککککککک . از وبلاگ زمینه سازان ظهور نیز دیدن کنید و کامنتی برای امام زمانمان ثبت کنید . http://www.yamahdiefateme.blogfa.com
هم اندیش
26 خرداد 93 0:22
گلم دلمون هواتو کرده کجایی هرجا میگردیم نیسیدها
مامان پسرها
پاسخ
سلام عزیز! ممنون مهربون. برگشتم. مشغول نیمه شعبان و جشن بودم.