سید محمدحسین سید محمدحسین ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

هدیه ی مهربان ترین

و علی الله فلیتوکّل المتوکّلون

1392/12/7 12:01
نویسنده : مامان پسرها
611 بازدید
اشتراک گذاری

پسرها دارند بازی می کنند. صدایشان را می شنوم. یک دفعه محمدحسین با اضطراب و بلند فریاد می زند: منو نگیر! منو نخور!

چند لحظه بعد توی اتاق روی پای من نشسته و خودش را فرو کرده توی بغلم. سیدعلی با ماسک خودساخته اش وارد اتاق می شود و به سمت محمدحسین می آید در حالی که صدایش را کلفت کرده و می گوید: می گیرمت!

محمدحسین این بار با اطمینان و آرامش جواب می دهد: نمی تونی!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

زهرا رقیب
7 اسفند 92 12:15
ای جانم... یعنی من عاشق این سید محمد حسین گل شما هستم (غیرتی نشو مامانش)ماشالله بهش خدا حفظشون کنه ... کاش حواسمون باشه که آغوش خدا امن ترین جاست
بیوتن
8 اسفند 92 1:43
مرا به باور برسان...
مامان پسرها
پاسخ
آمین!
زینب مذکور
8 اسفند 92 8:40
آسمان
8 اسفند 92 13:25
خیلی عالی بود.....
مامان پسرها
پاسخ
ممنون!
هم اندیش
8 اسفند 92 14:50
خدا حفظش کنه
مامان امیرصدرا
9 اسفند 92 6:56
سلام خدا پسرهایت را ازبدی و بلا حفظ کند اگرکه لطف کنید و به ما هم سر بزنید خوشحال میشم
مامان پسرها
پاسخ
سلام! ممنون و گل پسر شما را هم!
مامان امیرصدرا
9 اسفند 92 6:59
دوباره سلام وصبح به خیر بااجازه من شما رالینگ کردم
مامان پسرها
پاسخ
سلام! وقت شما هم به خیر! خواهش می کنم.
مه طلا
9 اسفند 92 7:24
سلااااااام با اجازه در صالحات لینک شدید
مامان پسرها
پاسخ
سلااااااااااام! باعث مباهاته!
نیلوووووووو
10 اسفند 92 13:16
اعظم بانو
10 اسفند 92 23:57
مامان پسرا جان اجازه هست بعضی مطالب رو با ذکر منبع در سایت مادربانو بذاریم ؟ در پناه خدا
مامان پسرها
پاسخ
سلام و تبریک قدم نورسیده! بله! حتما!
مه طلا
11 اسفند 92 7:17
اولش تناسب تیتر و متن رو نفهمیدم اما بعدش فهمیدم البته فهمیدنش مهم نیست کاش باورش کنم
مونه
11 اسفند 92 15:10
سلام خوش بحالشون که همدیگر رو دارن یحییای ما که خیلی تنهاست فعلا هم نمیشه از تنهایی درش بیاریم
مامان پسرها
پاسخ
سلام! غصه نخور دوستم! تنهایی هم عالمی داره!
هدي
13 اسفند 92 8:41
تيپ دختر كش كه ميگن يعني اين ايجانم چه ژستيم گرفته
هدي
13 اسفند 92 8:48
سلام خانمي نتونستم ذوقم رو اول ننويسم خدابراتون نگهش داره انشاالله داماديش بگذريم حواهر من كي بيام هم زيارت بي بي هم ديدار دوستان گوشيم كه از دست اولاد ذكور كن فيكونه خونه هم يك طفرره هس خواهر شماره خونه روبدم ؟
مامان پسرها
پاسخ
علیک سلام هدی جون! آره خواهر! شماره تو خصوصی بذار برام. ایشالا که گوشیت زود روبراه میشه دیگه.
اعظم بانو
15 اسفند 92 22:57
ممنون بابت تبریک واجازه بانوجان در پناه خدا