سید محمدحسین سید محمدحسین ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

هدیه ی مهربان ترین

پسرک شیرین من

1392/10/10 10:41
نویسنده : مامان پسرها
1,458 بازدید
اشتراک گذاری

من: محمدحسین! برچسب می خوای یا شکلات؟
محمد حسین: برچسب شوکولاتی!

من: محمد حسین! چرا موهاتو خیس کردی؟
محمدحسین: خیس نکردم. فقط آب ریختم روش.


محمدحسین: مامان! تو جانْ جانْ جانی!



به پسرها می گم برن تو اتاق توپ بازی کنن، نه توی هال؛ وقتی دروازه به سمت آشپزخونه است و توپ ها وقتی گل می شن، سر از تو قابلمه رو گاز درمیارن.

محمدحسین به سیدعلی: بیا مامانو بندازیم دور!!!!



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سارا ميلان
9 دی 92 18:24
ماشالله ماشالله.چه جواباي قانع کننده اي
زهرا رقیب
9 دی 92 19:44
دستش درد نکنه!!!!که حالا مامانو بندازیم دوووور؟؟؟ بیا بچه بزرگ کن! ماشالله به قول رضوان جووون از طرف من بچلونش
زهرا رقیب
9 دی 92 19:46
راستی مامان پسرا جوون تو نظرات یکی از پست هاتون بود که در مورد وبلاگ به زبون خارجه تبادل نظر فرموده بودیم من هر چی می گردم نمی دونم کجاس! که ادامه ی بحث رو بخونمآخه اد همون روز به مدت 3 روز نت ما مــُرد!
مامان پسرها
پاسخ
عزیزم! تو نظرات پست زندگی بود. اتفاقا من امروز اگه خدا قبول کنه افتتاحش کردم به نام مبارک پیامبر.
هم اندیش
9 دی 92 21:47
سلام ما از این زبونا داشتیم الان اینجا نبودیم ما شا الله با این توجیحات بگو محممد حسین جان توجیح المسایلت کی چاپ میشه بخریم؟
مامان پسرها
پاسخ
علیک سلام!
زینب م
10 دی 92 13:57
چه قدر شناس
مامان پسرها
پاسخ
می بینـــی؟
مامان علیرضا
10 دی 92 17:31
ای جاااااااااااااااااااااان به این پسرک خوش زبون
مامان علیرضا و حسین
11 دی 92 7:42
آدرس وبلاگ خارجکی تو بده! اگه تو هم مثل این پسرات بتونی زبون بریزی کلی به نفع اسلام تموم می شه!
مامان پسرها
پاسخ
البته اینا ژنای نهفته شونه به نظرم!!! آدرس وبلاگ رو براتون تو وبلاگتون هم گذاشتم. از گروهی شدن و تکثیرش هم استقبال می کنم. godlyfamily.blog.com
طاهره
14 دی 92 16:21
ماشالله ظاهرا قراره محمد حسين بزنه رو دسته سيد علي. باهوش و حاضر جواب
مهتا
15 دی 92 3:44
وای خدای من چقدر شیرینه ...عزیز دلم...خدا نگهش داره برات زینب جان یعنی بیا مامانو بندازیم دورش تو حلقم!! برچسب شوکولاتی هم که اند خلاقیته ها
مامان پسرها
پاسخ
ممنون مهتا جون! انشاءالله به زودی زود نصیب شمام بشه!
مامان ابوالفضل
17 دی 92 23:55
ای جاااااااااااااااااانم من کشته ی این شیرین زبونیاشم.
آسمان
22 دی 92 11:13
الهی....... خدا حفظشون کنه براتون من که کلا برای بچه ها دل ضعفه دارم...در این لحظه بیشتر شد. میشه بخورمشون؟!!!
مامان پسرها
پاسخ
خواهش می کنم. سفارش هم قبول می کنیم. نیابتش کفایت می کنه آیا؟