سید محمدحسین سید محمدحسین ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

هدیه ی مهربان ترین

دعبلانه

1392/6/27 0:06
نویسنده : مامان پسرها
386 بازدید
اشتراک گذاری
دیشب خواب دیدم. خوابی که بوی رهبرم را می داد. جمعی از سپاهیان توی یک فضای خیلی بزرگ جمع بودند. من داشتم برای حضرت آقا شعر می خواندم و مداحی می کردم. وقتی بیدار شدم حس خوبی داشتم. خیلی خوب. و در طی روز این سؤال برام بود که چرا سپاهی ها؟ تا این که شب تو اخبار دیدم امشب آقا با سپاهی ها دیدار داشتند. مامان می گویند حضرت آقا در خواب، نماینده امام رضا (ع) هستند. امروز من عیدی ام را گرفتم. اگر امام مهربانم فقط به منزله مداح خودشان قبولم داشته باشند، اگر بتوانم دعبلانه از دست مبارکشان صله بگیرم،.... من امروز عیدی ام را گرفتم امام مهربانم! ممنون!
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

دوست رهگذر
26 شهریور 92 23:13
با سلام. ببخشيد حضرت آقا در خواب نماينده امام رضا ع هستند؟!!!!
بر اساس چه سندي چنين حرفي از شخصي صادر شده؟
واي ...


سلام!
شاید این که گفتم «مامان»م گفتن، شائبه بی اساس بودن این حرفو پیش آورده. مادر من یک مبلغ تحصیل کرده حوزوی و دانشگاهی اند که حرف بی اساس نمی زنن. هرچند بازم می پرسم و سندشو براتون می نویسم.
مامان حسین
27 شهریور 92 2:05
الهی قربون عزیز دلم که در بطن وجودت داره رشد میکنه و فرزند فاطمه است برم.امیدوارم یک روز سردار سپاه امام عصر باشهخیلی به دلم خوب اومد در مورد کوچولوی درونت .یقین دارم قشنگی این خواب به اون نازنین هم مرطبته


وای! ممنونم از دعاهای قشنگ قشنگت! خدا همه شو برای حسین جان شما و ما برآورده کنه انشاءالله!
دوست رهگذر
27 شهریور 92 16:04
ممنون ميشم.




سلام! مامان من شاگرد آقای صدیقی هستن گفتن این صحبت از ایشونه.


البته دیگه سند حرف ایشون رو نمی دونم. طلبتون تا دفعه بعد که دیدمشون از خودشون بپرسم.
هر چند
جمال چهره تو حجت موجه ماست.
ممنون از پی گیری تون!
التماس دعا!
سارا مامان علیرضا
28 شهریور 92 7:05
مبارکه عزیزم

تا حالا فقط دوبار زائر بهشت بودی به ما سر نمیزنی چند وقته حالا که مداح امام شدی دیگه کلا مارو فراموش نکنی خواهر
.
.
.
(شوخی کردما ناراحت نشی)


سلام دوستم!
من که موجه کردم غیبتمو!
ببخشید خانوووم ناظم! :d
معصومه
29 شهریور 92 10:50
شما خیلی کارتون درسته ها!


ای بابااااا!
شما ما رو خیلی نمیشناسی که اینو می گی خواهر!