سید محمدحسین سید محمدحسین ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

هدیه ی مهربان ترین

مبانی تربیت فرزند

1392/5/29 1:18
نویسنده : مامان پسرها
644 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان! مامان های نازنین! و مامان های بعد از این!

انگار لازم است توضیحی بدهم راجع به این پست های تربیت فرزند. حجت الاسلام محسن عباسی ولدی دوره ای در جامعة الزهرای قم با عنوان " مبانی تربیت فرزند" برگزار کرده بودند. سی دی این دوره را دوست عزیزی بهم داد. مطالب خوبی دارد. مخصوصا برای مادرانی که دغدغه تربیت با مبانی دینی را دارند. تصمیم گرفتم مطالب این دوره را خلاصه کنم تا هم دوستان گلم استفاده کنند و هم برای مرور و یادآوری گاه گاهی خودم مفید باشد.

البته گاهی دسته بندی ها از خودم است برای مرتب کردن مطالب.

این را هم بگویم که معصومه جان در کامنتی گفته اند کتابی از محتوای این دوره چاپ شده. اسمش «من دیگر ما» ست. اول فکر کردم شاید نیازی نباشد که به این پیاده کردن و خلاصه برداری ادامه دهم. اما بعد دیدم این خلاصه ها مطلب را کوناه و به یاد ماندنی تر می کند. حداقل برای خودم که باید از کتاب ها هم خلاصه برداری کنم تا هر چند وقت یکبار به داد حافظه ی نه چندان جالبم بیایند.

این هم لینک خرید اینترنتی کتاب:

http://bookroom.ir/part,showEntity/id,13775/lang,fa/fullView,true/

این جا می توانید کتاب های خوب دیگری هم پیدا کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مادر منتظر
28 مرداد 92 20:32
با سلام
خیلی خیلی وبلاگ زیبایی دارین
من واقعا از خوندن مطالبتون تحت تاثیر قرار گرفتم
واقعا آموزنده و به جا بودن
من با اجازه شمارو لینک میکنم و امیدوارم شما هم سری به وبلاگ ما بزنید
خدا فرزندانتون رو برای مادرفهمیده ای چون شما حفظ کنه
موفق باشید
راستی دو تا عکس بود که خیلی خوشم اومد ازشون اگه میشه و اجازه بدین در وبلاگم قرار بدم عکس بچه ها در حالت سجده رو میگم برام خیلی جالبه

سلام عزیز! ممنون! شما لطف دارین!
اون عکسا رو خودمم از اینترنت گرفتم.
مامان حسین
29 مرداد 92 23:03
نوشته هات خیلی کمک میکنه بازم در این مورد بنویسید لطفاهمش فکر میکنم تا چند هفته دیگه میرید قم دلم میگیره.تو رو خدا از الان به فکر نت باش


خدا رو شکر که مفید بوده. عوضش دعا کن بتونم عامل باشم.
معصومه
31 مرداد 92 11:50
زیارت قبول
من که دلم میخواد دیدن هر تازه مادری که می رم یه سی دی از همین مطالب آقای عباسی رو هم هدیه ببرم
حیف که ظاهرا همه این مسائل براشون دغدغه نیست
راستی شما با بیان اینکه کی کتاب رو معرفی کرد رعایت کپی رایت رو به حد اعلا رسوندیدها