سید محمدحسین سید محمدحسین ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

هدیه ی مهربان ترین

رواق مهر و کرم

1391/4/18 9:36
نویسنده : مامان پسرها
721 بازدید
اشتراک گذاری

محمد حسین ما دوباره مشهدی شد.

مثل همیشه مشهد امام رئوف باصفا و دل انگیز بود. به تو هم خوش گذشت عزیز دلم! چون با کالسکه نمی شد هر جایی رفت، یک بار رفتیم دارالحجه که زیر زمینه و نزدیکترین جا به مضجع شریف امام. اولش خوب خوابیده بودی و من قشنگ زیارتم رو کردم و نمازم را هم خواندم. نزدیک های نماز ظهر بود که بیدار شدی اولش با تعجب اطراف را نگاه کردی و بعد شروع کردی به بازی با چند تا بچه ای که آن جا بودند. یک بار هم رفتیم دار الحکمه که تو صحن عتیقه و خنک و خلوت. آن جا هم کلی بدو بدو کردی. از این که پاهات روی سنگ های سرد و سبز و صیقلی، شپ شپ صدا می داد، خوشت می آمد. بعضی وقت ها هم تو صحن می نشستیم. بیشتر صحن انقلاب. وقت هایی هم که با بابا می رفتی یا همگی با هم بودیم، مسجد گوهرشاد انتخاب اول بود. آن موقع بیشتر با علی بازی و گاهی هم دعوا می کردید.

سفر خوبی بود به استثنا برگشتنی که تو قطار حسابی کلافه شده بودی. چون من و تو دوتایی روی یک تخت خوابیدیم - یا در واقع نخوابیدیم- و تو که عادت داری تو خواب مدام غلت بزنی حسابی کوفته شده بودی و اصلا خوابت نمی برد و مرتب هم شیر می خواستی. من هم بالتبع نخوابیدم و فرداش سردرد شدیدی گرفتم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

گل سرخ
5 تیر 91 14:03
سلام خدا براتون نگه داره امیدوارم بجه خواهرتون هم به سلامت دنیا بیاد خوشحال می شم به آیلین و ایلیای من هم سر بزنید وبشون توی لینک هام هست مشخص از بقیه. من کامنت های شمارو براشون می خونم امیدوارم دوست های خوبی برای هم بشن . ممنون
خاله زهرا
6 تیر 91 20:28
قبول باشه جیگرای خاله چقدر شما دو تا زشت افتادین تو این عکس