سید محمدحسین سید محمدحسین ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

هدیه ی مهربان ترین

دندون درد مامان

1390/6/23 20:51
نویسنده : مامان پسرها
515 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزتر از جانم!

هفته ی گذشته مامان مریض بود که نتونست آپ کنه. دندونم عفونت کرده بود و نصف صورتم باد کرده بود و تا زیر چشمم کبود شده بود. قیافه ای شده بودم. دیدنی! خلاصه 6 تا پنی سیلین و کلی قرص و دارو خوردم و هی رفتم دکتر تا حالا که نصفه نیمه درمان شدم. همون یکی دو روز که حالم خوب نبود و مجبور شدم برم خونه ی مامی اینا، پشه ها دوباره بدجوری عسلمو خوردن. اونام فهمیدن تو چقدر شیرینی! یکی دو بارم نتونستم بشورمت و پات سوخت. به غذاتم نتونستم برسم. دکتر هم گفته بود شاید پنی سیلین برای تو اسهال بیاره اما چاره ای نداریم و احتمالا آموکسی سیلین شیرو کم میکنه.

الغرض! آدم وقتی مادر میشه مریض هم نمی تونه بشه. تازه من فقط کمی از مسائل رو که مربوط به نی نی نازم میشد گفتم.

خدایا! به همه ی مادرها سلامتی بده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله ی امیرعلی
23 شهریور 90 22:08
جوووووووووووونم مامانی حتما خیلی درد کشیدی قربونت برم انشالاه همیشه سلامت بمونید هم مامان ناز هم هم محمدحسین جان میبوسمتووووووووووون
سمیه :مامان مسیح مقدس
25 شهریور 90 4:43
جدا حق با توئه خانومی....مامانا انگار حق مریض شدن هم ندارن...نصف روز کار نکنی...کل زندگی لنگه... خدا ما رو برای شوشو ها حفظ کنه راستی ما هم اپیم هاااا