سید محمدحسین سید محمدحسین ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

هدیه ی مهربان ترین

لالایی عاشورایی

1390/5/21 16:46
نویسنده : مامان پسرها
1,700 بازدید
اشتراک گذاری

فندق ناز مامان!

من این لالایی رو از مدت ها پیش شنیده بودم و دوست داشتم. کلی گشتم تا تونستم درست و کاملشو پیدا کنم. حالام لینکشو میذارم برای دوستایی که مثل من میخوان این لالایی رو برای نازنازیاشون بخونن.

http://lalaey.blogsky.com/1389/10/01/post-61

تازه آهنگ گنجیشک لالا رو هم می تونین اینجا دانلود کنین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زاپولیا(خاله زهرا)
20 مرداد 90 2:41
رفتیم مغازه مامان فرهیخته واسه بچه 6 ماهه کتاب مبخره کشته ی این کاراشم فکر کنم من تازه 6 سالگی واسه بچم کتاب بخرم


چه حرفا! من مطمئنم تو یکی از بهترین مامانهای دنیا می شی خواهر مهربونم! قربون نی نی های جیگیل تو! از الان عاشقشونم!




saber
28 مهر 90 10:49
سلام خوشحال میشم وبلاگما لینک کنید خبر بدید تا منم وبلاگ شما رو لینک کنم دو تا وبلاگم توی یه مایس بایییییی