سید محمدحسین سید محمدحسین ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

هدیه ی مهربان ترین

خوب و بد

1390/5/13 20:24
نویسنده : مامان پسرها
564 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شکوفه من!

امروز  بردمت حموم.

اولش مثل دفعه های قبل تو لاک دفاعی بودی ولی یه کم که گذشت شروع کردی به آب بازی. مامان نصف وانتو آب کرده بود و تو پاهاتو می کوبیدی تو آب و صدا که می داد خوشت میومد.

حالا از دیشب و شبهای قبلش بگم که شما حسابی بد قلقی کردی و من و بابایی هی نوبتی با شما کلنجار میرفتیم تا بخوابی. اینقدر این چند شبه بغلت کردم که کمردردم عود کرد و راهی دکتر شدم. دیشب هم بابایی بردت تو حیاط و یه عالمه راه بردت تا خوابیدی. Sling2دیگه دو و سه نصفه شب می خوابی و مامانی رو داری اذیت می کنی!   smilie_baby_043.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ریحانه
18 مرداد 90 3:20
سلام شب زنده داری با نی نی خیلی سخته من تا ماهگی ریحان عسلی بیدار میموندم خیلی بهم سخت گذشت
زاپولیا(خاله زهرا)
20 مرداد 90 2:45
هی میگم چش نکن بچه رو مگه گوش میدی؟