سید محمدحسین سید محمدحسین ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

هدیه ی مهربان ترین

آموزش در موقعیت

1393/1/18 12:24
نویسنده : مامان پسرها
501 بازدید
اشتراک گذاری

سیدعلی داشت با چند تکه چوب کاردستی می ساخت. با یک چاقو چوب ها را می تراشید و سرشان را تیز می کرد. تنور داغ بود برای چسباندن نان. دیدم الان بهترین وقت است تا حدیثی یادش بدهم. گفتم: مامان! می دونی صدقه مثل ارّه ایه که سر شیطونو می بره؟

پ.ن: از رسول گرامی اسلام (ص) آمده است که حضرت فرمودند: زمانی از ابلیس پرسیدم که چرا مانع صدقه دادن و انفاق کردن مردم می شود؟

ابلیس پاسخ داد: ای محمد! صدقه مانند ارهّ ای است که روی سر من قرار می گیرد و سرم را همچون چوب می برد و تکه تکه می کند!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

نیلوووووووو
18 فروردین 93 12:41
سلام عزیزم، تبارک الله ماشاءالله به این نکات ناب تربیتی، خانوم ما رسما داریم از شما یاد میگیریما
مامان پسرها
پاسخ
سلام خانوم خانوما! میگم پشت در بودی ها! اختیار داری! هر چه هست از رب الاربابه. من و تربیت؟
زهرا مامان
18 فروردین 93 16:35
ماشاالله مامان پسرا جان!
مامان پسرها
پاسخ
ماشاءالله به جونت ماااادر!
پروازالسادات!
18 فروردین 93 18:56
خدا خیرت بده خواهر. منم از جام بلند کردی برم صدقه بزارم کنار! فکر کنم ملت این پستتو بخونن شیطون جِر وا جِر شه
مامان پسرها
پاسخ
ممنون! فقط یه سؤال! شما صدقه رو دقیقا کدوم کنار می ذارین؟
مامان علیرضا و حسین
19 فروردین 93 6:45
ببخشید من یه کامنت نوشتم یادم رفت بی نام فرستادمش. اومد؟
مامان علیرضا و حسین
19 فروردین 93 6:46
وای انگار نیومده!
مامان پسرها
پاسخ
عزییییزم! چی نوشته بودی برام؟ نمی شه دوباره بگی؟ راستی پسرا خوبن؟
زینب مذکور
19 فروردین 93 8:40
مامان پسرها
پاسخ
زینب جون! دعاگوت هستم به خاطر کتاب خونه.
هم اندیش
19 فروردین 93 14:26
سلام چه مادر نکته سنجی دو نکته دانی.......................... بابا ای ول داری میگم زینب جان یه دوره تربیت فرزند بذار منم اسم اول کلاست میشم قول میدم شاگرد خوبی باشم
مامان پسرها
پاسخ
سلام عزیز! تو برام دعا کن عامل باشم.
خاله زهرا
20 فروردین 93 20:29
چه خوب شد اومدى ، دلتنگت بودم قربونت برم با اينهمه خوبيت
ساره
21 فروردین 93 2:38
ممنون خیلی حدیث جالبی بود سال نو مبارک
مامان پسرها
پاسخ
خواهش می کنم. سال نوی شمام مبارک! یه مدت کم پیدا بودین؟ حنان کوچولو خوبه؟
ستارگان آسمان من
23 فروردین 93 3:15
پروازالسادات!
23 فروردین 93 3:54
این نوع صدقه خاص میره توی جعبه اش که روی دیوار آویزونه و با پاپیون و اینا تزیین شده
مامان پسرها
پاسخ
فتقبل الله!
مامان امیرصدرا
25 فروردین 93 15:27
عجب نان را چسباندی تو تنور
مامان آریا
30 فروردین 93 9:56
عزیزم بسیار ممنونم عالی بود