سید محمدحسین سید محمدحسین ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

هدیه ی مهربان ترین

سادات عزیز من

1392/5/15 16:48
نویسنده : مامان پسرها
372 بازدید
اشتراک گذاری
یک:
چند وقتی بود دنبال خانه می گشتیم. آن هم برای رهن و اجاره گرفتن. برای من که هیچ وقت طعم مستأجر بودن را نچشیده ام و دو تا وروجک بازیگوش توی خونه دارم که مدام دارن بالا و پایین می پرند، این قضیه قدری نگران کننده بود. نمی دانستم صاحب خانه آینده و همسایه های طبقات پایین تر چطوری با سر و صدای بچه ها برخورد خواهند کرد. 
چند روز پیش بالأخره خانه ای را انتخاب کردیم. صاحب خانه طبقه اول می نشیند و ما قرار است برویم طبقه دوم.  به آقای بابا سفارش کرده بودم قضیه بچه ها را با صاحب خانه طی کند. آقای بابا هم البته با خنده و شوخی ایشان را در جریان گذاشتند. آقای صاحب خانه ( که البته مرد بسیار محترم و مؤمنی از نوادگان جعفر طیار است و من راستش بیشتر ایشان را پسندیدم تا خانه را!) جواب دادند: ما افتخار می کنیم زیر پای سادات باشیم!
دو:
این روزها که بحث کار خانه در وبلاگ رضوان جان داغ است، به این فکر می کنم که خوش به حال من! من یک دلیل دیگر هم می توانم داشته باشم. می توانم تمممممام ریخت و پاش بچه ها (و البته آقای بابا!) را با افتخار جمع و جور کنم و بعد به حضرت مادر بگویم: من خدمتکار فرزندان شما هستم خانم! می شود نگاهم کنید؟ می شود به من هم مثل فضه، اجازه شاگردیتان را بدهید؟ می شود نور قرآن را به دل من هم بتابانید؟ می شود برای من هم دعا کنید تا خدا برکتم دهد؟ تا مثل فضه با شما بخورم، با شما گرسنه بمانم، با شما بخوابم، با شما بیدار شوم، با شما نذر کنم، با شما روزه بگیرم؟
شاید اگر مثل فضه نگاهم کنید مس وجودم طلا شود! 
آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند آیا شود که گوشه چشمی به ما کنند؟
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مسافر
15 مرداد 92 17:10
وای
چه قشنگ
آخ جون همسر منم سید هستن
فکر کن عجب مادر شوهر خوبی داریم ما
قربونش برم الهییییییییی


از هممممه بهتر!
مامان النا
15 مرداد 92 17:39
خدا حفظشون کنه ماالله چه دسته گلهایی دارین مامانی اگه وقت کردی به وبلاگ ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
www.elena91.niniweblog.com


ممنون! حتما!
نیلوووووووو
15 مرداد 92 17:41
سلام، الهی آمییییییین


سلام گلی! ممنون!
ملکه
15 مرداد 92 19:16
خوبی این که همسر آدم سید باشه همینه دیگه


بلههههههه دیگه!
زهرا مامان
15 مرداد 92 23:11
سلام مامان پسرا خوشبحالتون عجب سعادتی نصیبتون شده.


سلام عزیزم! خوش اومدی!
مامان حسین
16 مرداد 92 4:52
سلام خوبی خواهر.مبارکتون باشه .خوش به سعادتتون .میشه یک کم راجع به قیمت اجاره مسکن در قم وبرام توضیح بدید تا ما هم ارزیابی کنیم [گخوش به حالتون دارین میرین بهشت زندگی کنیدل]










عزیزم! دعا کن لیاقت هم جواری بانو معصومه را داشته باشیم.




راستش ما یه خونه تقریبا ۱۳۰-۱۴۰ متری رهن کردیم. رهنش ۵۰ تومانه. توی محله هنرستان قم که به حرم تقریبا نزدیکه. البته منطقه اش نوسازه و هنوز دور و برش درست حسابی ساخته نشده.




اما خوبیش به اینه که کلا علما توی اون کوچه ها ساکنن. ما هم گفتیم خودمونو قاطی خوبا کنیم!
یعنی شمام میاین؟
مامان محمد امین
16 مرداد 92 12:13
خوششششششششششش به سعادتتوننننننننننننن ما هم دلمون خواست همسایه ی کریمه اهل البیت بشیمممممممم .
حسودی ام شد.

برای ما دعا کنیددددد .

به همین دلمون خوشه که سالی دوبار توفیق زیارت بانو نصیبمون میشه.


عزیزم! مجاورت و دوری ملاک تعیین کننده نیست. دعا کن زائر بامعرفتی باشیم. شمام برای ما دعا کنین.!
مامان محمد امین
16 مرداد 92 12:22
مطمئنا حضرت مادر به شما که به فرزندانشون خدمت میکنید نظر ویژه ای دارند .


خدا کنه!
خدا کنه اعمالم رو حبط نکنم!
خاله زهرا
16 مرداد 92 13:30
خيييييييلى پُز داديا يادت باشه ))
كى فكرشو ميكرد خواهر، تو قم من بوستون
ولى تازه ميفهمم راه بوستون تا قم زياد نيست دل من هر روز اين مسيرو ميره و مياد
صاحبخونه ى تو افتخارش زير پاى سادات بودنه صاحبخونه ى من يا جهودِ يا جلوى جهودا تعظيم ميكنه
ولى آفتابى كه بر كازينوهاى لاس وگاس ميتابه همون آفتابيه كه بر روى حوزه هاى قم ميتابه
دنياى عجيبيه
يا رحمة للعالمين


آره واقعا! کی فکرشو می کرد؟
عجیب دنیاییه!
سارا مامان علیرضا
16 مرداد 92 16:00
سلام
خوش به سعادتتون
همجاوری کریمه اهل بیت و خدمت به فرزندان زهرا

شکرانه این خوشبختی دعای ویزه هم در حق ما بکنید
شاید حضرت مادر به دعای خیرر خوبان
به ما هم نظری بکنن

(راستی منم یه جور ساداتما
مگه سیدی از حضرت زهرا به ائمه نرسیده
منم مادرم سیده خب منم بازی دیگه!!!!!!!)

خانومی! شما سید حقیقی هستین. شما باید برای ما دعا کنین.



سارا مامان علیرضا
16 مرداد 92 16:01
زاستی این قضیه کمی ذهن منو مشغول میکنه بعضی وقتا شما که استادی جواب بده لطفا
چرا میگن سیدی از حضرت زهرا رسیده به ائمه
مگه حضرت علی پسرعموی پیامبر نبودن خوب ایشون هم سیدبودن دیگه


جوابشو می پرسم می گم بهتون.
البته احتمال می دم که اصل سیادت مربوط به خود حضرت رسول (ع) باشه نه مثلا خاندان هاشم.
lمامان حسین
17 مرداد 92 1:15
راستش من و همسرم خیلی دلمون میخواد بیایم قم زندگی کنیم همسرم فوق لیسانس مکانیک هست و طراح پمپ های میادین نفتیه.اگه تست پمپش با موفقیت انجام بشه یعنی دیگه حق وارد کردن پمپ از خارج برداشته میشه و تو این موقعیت تحریم خیلی به نفع مملکته.فقط براش دعا کن.اگه موفق بشه دیگه فقط میشینه تو خونه طراحی میکنه میده میسازن اونوقت دیگه هر جایی دلمون بخواد میتونیم زندگی کنیم تهایتا خونمون رو اجاره میدیم میایم قم اجاره میکنیم.فقط برامون دعا کن


عزیزم! امیدوارم همست تو کارشون موفق باشن. و نفعش به کشور عزیزمون برسه.
دعا می کنم خدا بهترین مقدرات رو برات رقم بزنه!
ღمامان على اكبرღ
24 مرداد 92 16:00
سلام مامان گل پسرا
خوش به حالتون در مجاورت کریمه ی اهل بیت هستید.
التماس دعا دارم.
به طور اتفاقی با وبتون آشنا شدم،آرامش خاصی داره....
خدا پشت و پناه خانوادتون و مخصوصا آقا سید علی و آقا سید محمدحسین باشه.
پیش ما هم بیاید،خوشحال میشیم.


سلام مامانی عزیز! خوش اومدین!
ممنونم از نظر لطفت.
البته هنوز مجاور حضرت معصومه نشدیم فعلا!
زهرا
27 مرداد 92 2:46
سلام خواهر!خدارو شکر که با تو نازنینی دوستم!خواهر!خوش به سعادتت که راه فضه شدن و پیدا کردیوخوشا به سعادتت که در همین عالم دنیا به بهشت رسیدی!می گن خداوند به بهشتی ها فرصت شفاعت می ده!خواهر می دونم توقع زیادیه و ناقابلم !ولی اگر شد پیش صاحب قطعه بهشت قم بنده حقیرم شفاعت می کنی؟بلکه مقبول بیا فته و ماهم بهشتی بشیم!


سلام عززززیزم!
دوستم نمی گی الکی اینقدر هندونه می ذاری زیر بغل آدم، با سر می خوره تو دیواااار؟
من کجا، بهشت کجا؟؛)