سید محمدحسین سید محمدحسین ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

هدیه ی مهربان ترین

نظرات (8)

مامان حسین
30 تیر 92 1:13
سلام .خدا سایه پر مهر رهبر عزیزمون رو از سرمون کم نکنه.ولی مامان پسرا بابت عمل کردن به دستور اقا باید خیلی محکم باشیم در برابر سیل عظیم نظرات مخالف اطراف.من که پدر مادرم تو حرفهاشون میخوان همش به من بگن حالا 17 ماهشه زوده بچه بیاری.بعضی وقتها هم میگن یکی بسه.ولی من مطیه امر رهبرم


آره واقعا! ولی شیرینه خیلی. این که نشنوی حرفای بعضا بی ادبانه رو. جوجه کشی و این حرفا.... من که اگه از لحاظ جسمی این قدر داغون نبودم، تا وقتی دکترا اجازه می دادن، پای کار بودم!
مامان حسین
30 تیر 92 1:15
مطیع امر رهبر هستیمشما قصد داری چند تا بچه داشته باشی؟؟


تا خدا چی بخواد.
خاله زهرا
30 تیر 92 8:45
واقعاً ؟ يعنى امام گفتن كه جمعيت بايد به ١٥٠ مليون برسه ؟ بيش از دو برابر الان ،ايول من كه پايم


آره! فکر کن آقا دقیقا حرف امامو تکرار کردن. منم پایه ام خواهر!
مامان حسین
30 تیر 92 23:51
بچه ها بیاید وبلاگ مامان پسرا رو معرفی کنیم در مورد ازدیاد نسل یک فرهنگ سازی و جهاد عملی راه بندازیم.تمام شبهات و ترس های بی خودی رو از خودمون دور کنیم و به امر رهبری لبیک بگیممامان پسرا خودتون هم اینجا رو به مامانها معرفی کنید لطفا


ممنون مامان حسین جان که همراهی!
دلم می خواد یه کار اساسی تر کنم. دارم بهش فکر می کنم. راستش خیلی دوست ندارم خودم دوره را بیفتم به بقیه بگم بیاین وبلاگم.
مامان حسین
31 تیر 92 23:55
پس زودتر کار اساسی رو شروع کن ما هم در خدمتگزاری حاضریمراستی مادرانه های منصوره رو میخونید ؟خیلی از مسایل چند فرزندی رو باز کرده که خیلی راحته فرزند اوری ولی شیطان برای ما غولش کرده.ان شاالله این نسل یاور امام زمان باشن بیاید امر رهبر رو جدی بگیریم






آره بابا! منصوره دوستمه از مدرسه.






شیطان و ایادی بزرگ و کوچکش!
مامان عليرضا و حسين
1 مرداد 92 3:13
ما که پايه ايم آقا! تا جايي که بتونن جاي سزارينمونو بدوزن و ديگه نگن دوخته نمي شه بايد سنجاق قفلي بزني، ما هستيم!!! 
معصومه
1 مرداد 92 8:43
سلام
من از وبلاگ رضوان با شما آشنا شدم و اونجا هم از نظراتتون استفاده می کنم
واقعا معتقدم خوبه ما از انرژی جمعیمون که حاصل اتفاق نظر و وحدت قلوب در بعضی مسائل(مانند اعتقاد به ولایت، نگاه جهادی به همسرداری و ...) هست استفاده کنیم برای افزایش انگیزه، یادگیری و انشاءالله عمل.
من یک دختر 21 ماهه و یک پسر 5 ماهه دارم. بعد از تأکیدات حضرت آقا و آغاز نسبی تأکیدات اهل منبر به افزایش نسل و توجه به تهدیدات واقعاً ذهن من هم درگیر این قضیه شده. سؤالات زیادی برام پیش اومده که واقعاً دلم می خواد کسی رو برای پاسخ دادنش پیدا کنم. اگر موافقید اینجا یا تو وبلاگ رضوان رد موردش بحث کنیم.


سلام دوستم! خوش اومدی! چقدر فاصله بچه هاتون خوبه!
خوشحال می شم حرف بزنیم.
به نظرم وبلاگ رضوان جون بهتره. چون اونجا احتمال مشارکت بقیه دوستان هم بیشتره.
مامان حسین
1 مرداد 92 22:35
معصومه جون پسر من 18 ماهه است میشه از تجربیاتت در اختیار منم بذاری؟بارداری دومتون رو خواسته باردار شدید