سید محمدحسین سید محمدحسین ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

هدیه ی مهربان ترین

نجوای اذان آقا سید علی در گوش سید علی

1392/4/29 0:56
نویسنده : مامان پسرها
292 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان جان!

گفتم حالا که ماجرای ازدواج و دیدار دوران بارداری در محضر آقا رو تعریف کردم، خوبه این سه گانه رو کامل کنم و ماجرای اذان گویی آقا برای سید علی خودمون رو هم ثبت کنم تا در تاریخ بمونه!

شش ماه بعد از عقد ما، دایی جان سید علی و زندایی جان عقد موقت کردند و از دفتر آقا تقاضای وقتی کردند تا ایشون عقد دائمشون را بخوانند. گرفتن وقت برای خواندن عقد ما تنها سه روز طول کشید. اما در مورد برادرم قضیه این قدر طولانی شد وشد و عقدهای موقت مدام تمدید گردید تا این که دای جان حتی عروسی اش رو هم گرفت و هنوز عقدشان خوانده نشده بود. چون هم دوران عقد طولانی شده بود و هم دیگه آخر تابستون بود و عروس و داماد باید می رفتن سر کلاس های دانشگاهشون. تا این که چند روز بعد از عروسی تازه وقت دادند تا برویم پیش آقا و اون موقع سیدعلی من تقریبا یک ماهش بود. ما دوباره رفتیم بیت و آقا رو زیارت کردیم و مراسم عقد برگزار شد و ما بعد از مراسم، سیدعلی را بردیم خدمت آقا تا توی گوشش اذان بگن. ایشون هم با لطف و محبت بسیار سیدعلی رو بغل کردن ( خیلی هم ماهرانه!) و اسمش رو پرسیدن و بعد از این که ما رزومه ی مختصری از خودمون خدمتشون گفتیم، شروع کردن به اذان گفتن در گوش سیدعلی.

اون روز خیلی ها می گفتن حکمت این تعویق زمان عقد، این بوده که آقا توی گوش سیدعلی اذان بخونن!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نیلوووووووو
18 تیر 92 13:36
نمی دونم بگم خوش به سعادتت یا خوش به سعادتش، بهتره بگم خوش به سعادتت جفتتون .. مادری که قوای سامعه کودکش با نوای روحانی زعیم امام زمان عج الله پر شده و کودکی که روحش با شنیدن اون اذان و اقامه متعالی شده.


حالا معلوم شد این سید علی شما چجوری اینقده باهوش و بصیر شده فرمولش اینه دیگه: فرزند خلف یه مادر با مدال طلای المپیاد + پدر خلاق و تولیدگر علم+ گوش دادن به فرمان رهبری آن هم در انفوان نوزادی اگر اینقده بلا نمشد جای بسی تعجب بود، در پناه حق باشید اینجا جا داره بگم ماشاالله لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم، شما هم دعا کن همه ما جوانان مجرد یه ازدواج سالم الهی و با عافیت داشته باشیم و بتونیم نسل مهدوی رو پرورش بدیم



شمام دعا کن ما بتونیم حق این فضل الهی رو ادا کنیم و خوب تربیتش کنیم. این جوریام که شما میگی نیستیم ما!


راستی خواهر! اگه بشه یه کدایی به ما بدی شاید بتونیم یه ثوابی در راه مزدوج شدن شما ببریما!
ضمنا من با این وسیله ی داغونم نمی تونم برات شکلک بذارم اما هزارتا بوووس!

خاله زهرا
19 تیر 92 3:58
خوش تر ز عيش و صحبت و باغ و بهار چيست ساقى كجاست گو سبب انتظار چيست هر وقت خوش كه دست دهد مغتنم شمار كس را وقوف نيست كه انجام كار چيست
مامان حسین
19 تیر 92 15:46
سلام مامان پسرا.ادرست از نیلو جون گرفتم. در رابطه با فرزند اوری پیرو دستور مقام معظم رهبری و رشد منفی جمعیت بیا یک تبلیغاتی یک کارایی بکنیم.من توی وبلاگ رضوان با شما اشنا شدم از مسافرت اومدی بیا یک اقداماتی بکنیم


سلام عزیزم! من اومدم و در خدمتم اساسی!
نیلوووووووو
22 تیر 92 16:30
این چند روز که نبودی کلا نشستم کامل آرشیو وبلاگ رو زیر و رو کردم، تو پستای قدیمیت به لالایی بیژن بیژنی رسیدم که مال عاشوراست بعد دیدم برای آقا داماد میخونی گفتم جل الخالق یعنی همه آدمایی که با نور وجود معصومین علیهم السلام به هم وصل میشن واقعا حتی اگه از وجودهم بی خبر هم باشن ولی درست در نقاط و دقایق مشخصی از زندگیشون یه مسیر و روش رو انتخاب و طی میکنن، حالا چرا اینو گفتم، واسه اینکه وقتی برای اولین این لالایی رو از تلویزیون شنیدم تو همون عالم بچگی با خودم عهد کردم که وقتی روزی باردار شدم در دوران بارداری و بعد بچه داری این لالایی رو برای نی نی ام بخونم ( تازه اون موقع فکر میکردم فقط خودم از این ابتکارات به سرم میزنه) خلاصه اینکه حالا میبینم یه مامان مومنی مثل شما از همین به اصطلاح ابتکار استفاده کرده خدا رو شکر و الحمدلله،



عارضم خدمتتون که تازه یه وجه مشترک دیگه هم داریم و اینکه من از 13 سالگی نذر کردم که اگر خدا بهم پسری عطا کرد اسمش رو بذارم محمد حسین به نیت امام حسین علیه السلام،



در پی کدهایی که شما از دو پسر خوبت دادی هم عرض شود که قیافتا سید علی رو ترجیح میدم ولی اخلاقا محمد حسین خوبه، البته بگم محمد حسینم خوشگله ها ولی از نظر من سید علی خوشگلتر تره حالا سلیقه است دیگه به دل نگیرید مامانشون



اما از طرف دیگه میگم مرد باید یه جوری باشه که بشه برخی مواقع سرش گول مالید به همین جهت سید عی با این فرم جور درنمیاد . در نهایت چون مزیت خوش تیپی میچربه در این انتخاب با افتخار اعلام میدارم که سید علی برگزیده شد، هورااااا




آره عزیزم! واقعا همین طوره! انگار به قول مامانم
نیلوووووووو
24 تیر 92 3:12
وای سلام ببخش اینقده دیر جواب میذارم یه سفر یه روزه فورس ماژور پیش اومد برای همین نبودم تشکر کنم از جوابت. آقا خدای ناکرده فکر نکنید ما محمد حسین رو نپسندیدیم ایشون خیلی هم خوشگلن از جهت انتخاب خوشگلتر و ملاک به دل نشستن عرض کردیم سید علی در اولویت است، حالا مادرشوهر جان شما که شرایط کلی ما رو میدونی فقط میمونه قیافمون که اگر خدا قبول کنه به زعم برخی دوستان هالیوودی تشریف داریم ( البته بدون حجاب منظورمان هست ) که اینم به عهده سید علیه که بپسنده یا نه بنابراین شما یه لطفی کن نوبت ما رو جلو بنداز دیگه
من تونستم نصف مستند رو ببینم قالب کلیش به نظرم از حوصله مخاطب خارج بود البته من فقط از 2:30 تا 3 دیدمش که اونم خلاصه شده بود تووو مصاحبه با چندین مادر محجبه و دغدغه شون برای تربیت عفیفانه فرزندان اناث، به نظرم اگردر جهت جذب عوام جامعه ساخته شده باشه تا همون حدی که من دیدم موفق نبود اینکه مدام از یکسری بپرسی خوب دغدغه تون چیه و ..... ولی چون کل کار رو ندیدم نمی تونم دقیقا نظر بدم شاید در ادامش روند کار تغییر کرده باشه والله اعلم

ممنون عزیزم از همه چیز!