سید محمدحسین سید محمدحسین ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

هدیه ی مهربان ترین

هدیه فرهنگی

1392/4/29 0:58
نویسنده : مامان پسرها
442 بازدید
اشتراک گذاری

سید علی را گذاشته ام پیش پدربزرگش؛ بابای مهربانم. با هم رفته اند جشن فرهنگی نیمه شعبان که وابسته به مسجد محل است. سید علی با ذوق تا آخرین قسمت برنامه که طرفای یازده و نیم شب است، نشسته تا توی مسابقه شرکت کند و جایزه بگیرد. من هم سر مسابقه می رسم و مینشینم به تماشا.

سید علی برنده می شود و با کلی ذوق و شوق هدیه اش را می گیرد. یک پیراهن مردانه است. توی راه با آب و تب مسابقه را مرور می کند. از امام زان تشکر می کند و برایشان شعر می خواند. به خانه که می رسیم، برای گفتن این خبر به آقای بابا کلی هیجان دارد و برنامه می چیند. وقتی پیراهن را باز می کنیم، می بینیم به درد آقای بابا می خورد. سیدعلی گریه اش می گیرد و من حرصم. چرااااااا؟

پ. ن: تازه مسابقه ی فرهنگی ما در یک جشن مذهبی چی باشد خوب است واقعا؟ بله و خیر معکوس؟ حالا هی مجری بگوید این تمرین دروغ گویی نیست ها! واقعا چرا ما نمی توانیم ایده های بهتری برای این جور مراسم داشته باشیم؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله زهرا
5 تیر 92 21:45
اَه اعصابم خورد شد قربونش برم ميدونم وقتى ذوق زده ميشه چه جوريه
نیلوووووووو
18 تیر 92 11:29
میگم اینجور وقتا اگه خودت بعدش بری یه کادوی مناسب حال بچه بگیری بهش بدی بهتر نیست تازه میتونی بگی اهالی مسجد فهمیدن کادوت اشتباهی دادن به من یا بابایی سفارش کردن بریم جاش برات اینو بگیریم. ایده است دیگه والاااااا]


ایده اش خیییلی خوبه اما عمرا به درد سیدعلی بخوره. محمد حسینو چرا شاید بشه گول زد اما سیدعلی از نوزادی اصلن گول نمی خورد حتی در حد پستونک!
اینو گفتم که با یه تیر دو تا نشون زده باشم. جواب کامنت قبلیتم دادما!