سید محمدحسین سید محمدحسین ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

هدیه ی مهربان ترین

بدون عنوان

1390/4/10 17:29
نویسنده : مامان پسرها
1,049 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوبم!

احساس می کنم حرف های منو می فهمی. شاید به نظر ابلهانه بیاد ولی چندین بار شده که واکنش هایی داشتی که این حس رو تائید می کرد. مثلا دیشب وقتی از آرایشگاه برگشتم و بهت گفتم :"موهام قشنگ شده؟" دقیقا موهامو نگاه کردی و لبخند زدی. یا وقتی بهت گفتم:" بزن رو دستم" زدی. یه بارم ازت پرسیدم فرنی دوست داری درست کنم یا حریره؟ و تو با خنده شروع کردی به ملچ مولوچ کردن. خیلی دوستت دارم مامانی و مطمئنم این رو میفهمی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ماهان عشق ماشین
18 تیر 90 21:56
اصلا ابلهانه نیست.تو این سن کاملا میفهمه.بعضی وقتا ممکنه عکس العمل نشون بده.بعضی وقتا هیچ عکس العملی نشون نده.ولی میفهمه.اگه فیلم بگیری و بعد نگاه کنی می بینی.