سید محمدحسین سید محمدحسین ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

هدیه ی مهربان ترین

در انتظار سارا

1391/5/19 19:34
نویسنده : مامان پسرها
667 بازدید
اشتراک گذاری

یادم باشد تربت پیچیده شده توی چند لایه کاغذم را پیدا کنم.

یادم باشد دوربین را خالی کنم. یادم بماند شارژش کنم.

یادم باشد آب زمزم گیر بیاورم.

یادم باشد ترانه ی دختر نازم را برای مامانیش بلوتوث کنم.

یادم باشد این چند روز - بر خلاف همیشه- تلفنم را زود جواب بدهم.

یادم باشد کم کم آماده شوم برای یک تجربه ی جدید دوست داشتنی.

دارم خاله می شوم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شاهده
23 مرداد 91 18:24
سلام خانوم خوبید؟ انشالله به سلامتی ببخش دیر بهت سر زدم یذره مشغله داشتم
انشالله خدا به حق فاطمه زهرا نی نی تازه بدنیا اومده رو حفظ کنه...برا منم دعا کن عزیزم


ممنون دوست جون! دعا کنین براش! هنوز تو بیمارستانه.