سید محمدحسین سید محمدحسین ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

هدیه ی مهربان ترین

نی نی خاله

1390/11/4 22:01
نویسنده : مامان پسرها
546 بازدید
اشتراک گذاری

خبر خبر! یه خبر خوب!

خاله زهرا داره مامان می شه!

من دارم خاله میشم و تو داری پسر خاله میشی.

البته در واقع خبرم قدری بیاته اما اینقدر سرم شلوغ بود که واقعا نمی تونستم به موقع برات خبرو بنویسم. دوباره یه پروژه گرفته بودیم و داشتم می نوشتم. چون کارمون باز هم فورس ماژور بود، چند روز می رفتم خونه مامی تا بتونم بنویسم. خاله زهرا هم حال و روزش خوب نبود و اون جا می موند و البته مثل همیشه لطف می کرد و تو رو نگه می داشت تا من کارمو بکنم.

جیگمل مامان اینقدر می پرید رو خاله و به دلش لگد می زد که من و خاله یه قراری گذاشتیم. خاله گفت اگه نی نی (دخمل خاله) کج و کوله بشه(خدای نکرده! زبونم لال! گوش شیطون کر!)، خودت باید بری بگیریش!

گفتم که حواستو جمع کنی وروجک شیطون!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ملیکا مکرمی
4 بهمن 90 22:05
تولدت مبارک محمد حسین عزیزم پسر شما هم مثل دختر من اوایل بهمن به دنیا اومد خوشحال میشم به وبلاگ دختر من هم سر بزنید
مامانی درسا
6 بهمن 90 1:31
عزیزم تولدت مبارک . امیدوارم که 120 ساله شی
زهرا
6 بهمن 90 9:01
تولدت مبارك عزيزم
مامان علي خوشتيپ
6 بهمن 90 9:27
تولدت مبارك عزيزم
مبین فرفری
6 بهمن 90 11:04
سلام عزیزم تولدت مبارک
مامان هامان
6 بهمن 90 12:28
تولد تولد تولدت مبارک
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
6 بهمن 90 14:16
سلام تولدت مبارک محمد حسین موچولو وخاله زهرا هم انشا... نی نی تپلو سالم به دنیا میاره
زاپولیا(خاله زهرا)
15 بهمن 90 13:10
مرسی مامان زهرا جون من قربون محمد حسین برم انقد دوسش دارم می خوام همش پیشم باشه می ترسم بچمه امو به اندازه ی اون دوس نداشته باشم