سید محمدحسین سید محمدحسین ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

هدیه ی مهربان ترین

ماماما و بابابا!

1390/6/10 16:12
نویسنده : مامان پسرها
481 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام ستاره!

پسر گلم  داره حسابی دندون دار میشه. سومین دندونش هم تو راهه. وقتی مامانی میخوابونتش و دلشو بورررر میکنه و نی نی سرشو به عقب خم می کنه و می خنده، مامانی میتونه سفیدی دندون بالاییشو که داره از توی صورتی لثه اش می زنه بیرون، ببینه. فکر کنم به خاطر همینه که دوباره شبها هی بیدار میشه و خوب نمی خوابه.

راستی! دیروز عید قشنگ فطر بود. من و بابایی و دو تا پسرا بعد از این که از خواب بیدار شدیم، یک ساعتی چهارتایی تو تخت کنار هم دراز کشیده بودیم و با هم بازی می کردیم. آقای محمدحسین هم یه عیدی خوب به مامان و بابا داد. جیگرم برمیگشت طرف باباش و میگفت: بابابا! بعد روشو میکرد به منو میگفت: ماماما! و ما هم حسابی کیف می کردیم. به قول آقای باباش، دوتامونو با هم صدا میکنه که هیچ کدوم ناراحت نشیم. و من هم میگم: نکنه یاد بگیره همین جوری صدامون کنه نازم! ماماما و بابابا.....    ولی بامزه میشه ها!

دیگه این که باقلوای مامان دیروز برای اولین بار، رفت سراغ مهر و جانماز مامان. مهرو برداشته بود و می خورد. جانماز و پخش و پلا کرد . بعد رفت سراغ ریش ریش های سجاده و اونا رو تو دهنش میکرد. یه اتفاق جالب دیگه این که جدیدا فقط یکی دوبار یه چیز جدیدو می کنه دهنش و بعد دیگه بدون دهن کردن، باهاش بازی میکنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ریحانه
10 شهریور 90 18:55
آخی نازی
مامان سید ابوالفضل
19 شهریور 90 14:28
دون جدیدت مبااااااااارک عزیز دلم