سید محمدحسین سید محمدحسین ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

هدیه ی مهربان ترین

پسرک چهار ساله ی من

1393/11/6 22:05
نویسنده : مامان پسرها
2,013 بازدید
اشتراک گذاری

در آستانه ی چهار سالگی، پسرک کوچکم با سوال های فلسفیش کلنجار می رود. 

اول می پرسد: وقتی بزرگ بشم بعدش چی می شم؟ 

- بعدش بزرگتر می شی. 

- بعدش چی می شم؟ 

- بعدش دیگه کم کم پیر می شی. 

- من دوس ندارم پیر شم. 

- چرا بد نیست که. شبیه مامان بزرگ و بابا بزرگ!

- آهاااا. 

می خندد. راضی است. 

اما چند روز بعد...

- اصلا چرا خدا ما رو به دنیا آورده؟

 

پسرکم بزرگ شده. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

احلام (زوج شیعه)
8 بهمن 93 17:00
ماشاالله..... خدا حفظشون کنه
پرواز
8 بهمن 93 17:45
عزیزم... تولدت مبارک سید خوشمزه جمله آخرت خیلی مهربونه، خیلی حس داشت
مامان پسرها
پاسخ
ممنووون خاله سید جونش!
هم اندیش
9 بهمن 93 13:56
سلام جای من از شذت ذوق لپش رو بکش ... البته بازم نمیتونی این کار رو کنی چون وقتی زیاد ذوق میکنم در مقابل سوالات بچه ها اشک هم به چشمام میهمان میشه مث حالا... تو این سوالا به حقارت خودم میرسم که که هیچی نیسم و نبودم و با کلی جهل خدا منو اورد اینجا و الان چقد گستاخ و سرکشم دربرابر خدایی که ما صغیر رو بزرگ کرد... سوالات بچه ها کلی روضه ایی هس برا ما اگر بهش بیشتر دقت کنیم خدا حفظت کنه ابجی جان و هم چنین فزرندانت رو ...
مامان پسرها
پاسخ
سلام رفیقی که این قدر عمیق به همه چیز نگاه می کنی! من الان شرمنده شدم! خدا تو رو هم حفظ کنه! برای ما و برای گل های در راهت!
مامان فاطمه کوچولو
11 بهمن 93 8:25
تولد گل سرمون مبارک البته با تاخیر کاش قم بودم میومدم دیدنش.
مامان پسرها
پاسخ
ممنوووون دوستم!
مامان فاطمه کوچولو
11 بهمن 93 8:26
آخ آخ اشتباه نوشتم: گل پسرمون!
زینب مذکور
13 بهمن 93 16:01
از خدا براتون عمر پربرکت میخوام و برای پسرکتون دختر من هم چند روزه گیر داده، صبح به صبح پا میشه میگه الآن بزرگتر شدم ؟؟؟؟
مامان پسرها
پاسخ
نازیییییی ممنون از دعات!