سید محمدحسین سید محمدحسین ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

هدیه ی مهربان ترین

جوجو

1391/6/17 10:36
نویسنده : مامان پسرها
541 بازدید
اشتراک گذاری

داریم توی روستای حسن جون طالقان راه می ریم.

من: محمد حسین! پیشی!

محمدحسین: جوجو!

من: الاغ!

محمدحسین: جوجو!

من: هاپو! هاپ هاپ!

محمدحسین: جوجو!

من: مورچه!

محمدحسین: جوجو!

من: ببعی!

محمدحسین: جوجو!

من: .......

محمد حسین سایه ی خودشو رو زمین کشف کرده، نشسته رو پاش، با دستش سایه اش رو نشون می ده: جوجو! جوجو!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان زهره
18 شهریور 91 13:38
سلام محمد سپهر با كد 41 در مسابقه "روياي زيبا" شركت كرده خوشحال مي شم بهش راي بدين. اين هم نشاني: http://lavashak.niniweblog.com/post36.php
فاطمه
24 شهریور 91 0:47
سلام مامان محمدحسین امیدوارم ک حالتون خوب خوب باشه من داشتم برای وبلاگم دنبال یه مطلب زیبا درباره ی مادر میگشتم ک ب وبلاگ شما برخوردم من فقط این نظر رو دادم برای اینکه بهتون تبریک بگم بخاطر اینکه خانوم خوبی هستین و ب محمدحسین تبریک بگم مامانی داره که اینقدر دوستش داره خدا خیرتون بده ایشالا همیشه موفق و شادباشین
زهرا
24 شهریور 91 2:31
عززززززززیزم خدا حفظش کنه و بهت ببخشه.... مرسی که نظرتو بهم گفتی
خاله زهرا
29 شهریور 91 22:37
فدای این نمکدون که همه کاراش خاص خودشه