سید محمدحسین سید محمدحسین ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

هدیه ی مهربان ترین

عجب صبری خدا دارد!

1391/5/6 21:31
نویسنده : مامان پسرها
697 بازدید
اشتراک گذاری

پیامبر اکرم:

مَن سَمِعَ مُنادیاً یُنادی یا لَلمُسلمین فَلَم یَجِبهُ فَلَیسَ بِمُسلِم.

هرکس فریاد کمک « ای مسلمانان» را شنید و پاسخی نداد، مسلمان نیست.

خیلی با خودم کلنجار رفتم که این عکس های دلخراش رو تو وبم نگذارم. در واقع میانمار ربطی به موضوع وبلاگ من نداره؛ اما به خودم چرا. آخرش با خودم گفتم:« اگه واقعا ناراحتی از این ظلم، باید یک کار کوچک هم شده بکنی. حداقل یه بخش از این جنایت ها رو منعکس کنی. چیه؟ می ترسی مخاطبای وبلاگت ناراحت شن و برن جاهای دیگه برای دیدن عکس بچه های مامانی، تم جشن تولد، کیک جشن دندونی یا اتاق رنگی رنگی نی نی ها؟»

دیدن این عکس ها برای مامان هایی مثل من که از امروز نگران واکسن زدن فردای بچه شان هستند، قطعا دردآور است. فقط شاید بعد از دیدن این عکس ها امروز از ته دل آرزوی ظهور کنیم.

با این حال از همه تان عذر می خواهم اگر ناراحت می شوید.

این ها کار قومی است که ادعا می کنند یکی از پایه های آیینشان بی گزندی و شفقت است.

الا لعنة الله علی القوم الظالمین

اگر myanmar را توی صفحات انگلیسی گوگل جستجو کنید، کلی اطلاعات گردشگری در میانمار نصیبتان می شود. فقط همین!

جداً تو دنیای مسخره ای زندگی می کنیم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)