سید محمدحسین سید محمدحسین ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

هدیه ی مهربان ترین

دکتری

1392/2/30 14:48
نویسنده : مامان پسرها
472 بازدید
اشتراک گذاری
توی محفلی یکی از بچه های دانشگاه را می بینم. من هنوز توی این فکرم که این خانم را از کجا می شناسم( چون وقتی چهره ای برایم آشناست، مطمئنم که قبلا دیده امش. اما این که کجا و کی، یادم نمی آید معمولا. بس که خرده کاری کرده ام و جاهای مختلفی بوده ام.) که می پرسد: شما دانشگاه تهران بودی؟ ادبیات؟ فوقتم گرفتی. نه؟ جواب همه ی سوالاش بله است و من یادم می افتد که هم دانشکده ای بوده ایم. می پرسد: ادامه ندادی؟ خیلی جدی می گویم: تغییر رشته داده ام. متعجب و کنجکاو می پرسد: چی؟ باز هم جدی جواب می دهم: دکترای بچه داری. او و همه ی دوستان اطراف می خندند. خودم هم می خندم حتی. اما من با همان جدیت به حرفم اعتقاد دارم.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان عليرضا و حسين
30 اردیبهشت 92 17:12
دقيقا همين اتفاق برا من هم افتاد!! يکي رو ديدم که نمي دونستم از کجا مي شناسمش. بعد اون همين سوال ها رو ازم پرسيد! ولي من اون موقع هنوز اينجا رو نخونده بودم که جوابشو بلد باشم!!
خاله زهرا
31 اردیبهشت 92 20:33
اينجا هم هر كى از من سوال ميكنه چى كار ميكنى اين تز مامان رو براشون توضيح ميدم كه الان فوق ام انشالله دو سال ديگه دكترى ، دو سال بعدشم پست داك ، با توجه به اينكه هر بچه يك مرحله graduation به حساب مياد(البته من نميگم تا فول پرفوسورا قصد ادامه تحصيل دارم)
علامه کوچولو
2 خرداد 92 19:07
از پيامبراكرم (ص) نقل شده است كه فرمودند: «اگر قرار بود براي غير خدا سجده كرد فرمان مي دادم زنان بر شوهرانشان سجده كنند» روز همسر گرامیتون وعیدتون مبارک
پ
4 خرداد 92 17:58
سلام خوشحال شدم منم دارم تغییر رشته میدم .و شاید تازه خود آگاه شدم .یه تغییر خیییییلی بزرگ!!! موفق باشی