سید محمدحسین سید محمدحسین ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

هدیه ی مهربان ترین

دل مادرانه

1392/2/9 22:36
نویسنده : مامان پسرها
534 بازدید
اشتراک گذاری
وقتی سید علی تنها فرزندم بود و حتی وقتی محمد حسین را باردار بودم و حتی تر وقتی محمد حسین به دنیا آمد و چند ماهه هم بود، فکر نمی کردم بتوانم بچه ای را - هر چند بچه ی دیگری که فرزند خودم است- به اندازه سید علی دوست داشته باشم. انگار اصلا آن محبت عمیق و شدید مادری را نمی شد هل بدهی کوشه ی دلت تا یک محبت خیلی کوچکتر و کمتر از آن هم تویش جا بشود. حالا اما می بینم مادری آدم را بزرگ می کند و عمیق. آن قدر که می توانی دو تا پسرت را اندازه ی هم ( و نه مثل هم) شدید و عمیق دوست داشته باشی و گاهی خودت هم شگفت زده شوی از حس های کال قدیمی ات.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

...
11 اردیبهشت 92 11:32
روزت مبارک مامانییییییییییییییییییییییییییییی


ممنون! انگار شما دوست دارین ناشناس بقی بمونید. نه؟
خاله زهرا
23 اردیبهشت 92 1:24
حس هاى كال خيلى حسو منتقل ميكنه ، واقعاً آدم حس ميكنه حساش پخته ميشه در عرض چند ماه ،حالا من كه ٥ تا بچه ميخوام هم هر ٥ تاشونم يه اندازه دوست دارم حتى تر كه هنوز به وجود نيومدن


منم عاشششق هر ۵ تاشونم.
مامان عليرضا و حسين
30 اردیبهشت 92 17:08
اين پستت خيلي خيلي برام ملموس بود. خيلي. از اون حرفا که آدم وقتي مي خونه انگار چيزي رو خونده که سالها بود مي خواسته بگه ولي نتونسته!!!
زهرا
1 خرداد 92 8:37
سلام. این پست ، موضوعی هستش که فکر من رو مشغول کرده!!!