سید محمدحسین سید محمدحسین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

هدیه ی مهربان ترین

تبارک الله از این ره...

1393/10/15 11:37
نویسنده : مامان پسرها
1,797 بازدید
اشتراک گذاری

 

ما معلم ها بعد از چندین نظریه آموزشی و پس از سالها تلاش متخصصان فن، رسیده ایم به این که تاثیر آموزش های تئوری -در بهترین حالت ارائه شان- قابل مقایسه با  تاثیر آموزش های فعالیت محور و کارگاهی نیست. جایی که آموزگار، مفاهیم را از دل کلمات کتاب درسی بیرون می کشد و کاری می کند که آموزنده، یک مفهوم را با تمام وجودش لمس و مشاهده کند.

اما سال گذشته، در روزهای پاییزی ذی الحجه، وسط آن دست و پا زدن های من و احساسم، بعد از بدرقه ی سید کوچولویی که سه ماه همراهم بود، بین اثر آن همه هورمون های قوی زنانه و مادرانه، من کجا می دانستم در "کارگاه" خدا هستم؟
چه می فهمیدم که رب مهربان من، برای چشاندن مفهومی به دشواری "دوست داشتن و دل نبستن" چه تدبیری کرده؟

این روزها که کنار یاقوت های انار، آیه های یس روی لبم  هستند،
این روزها که انجیر را با ذکر قسم خداوند، مزه دار می کنم،
این روزها که معجزه ای در من در حال تپیدن است،
این روزها که گاهی "اگرها"یی از جنس دلواپسی با تمام توانشان هجوم می آورند،
می فهمم که می توانم سید کوچولوی نازنینم را صدا کنم، با او حرف بزنم، تصورش کنم، برایش دنبال اسم بگردم....  اما "دل نبدم".
و می خوانم ربنا لا تزغ قلوبنا بعد اذ هدیتنا.....

 


پ. ن:
این روزها که گاهی "اگرها"یی از جنس دلواپسی با تمام توانشان هجوم می آورند،...

اصلا تمام "اگر"های عالم بی معنا می شوند وقتی هست ترین با توست. 

 

پسندها (2)

نظرات (16)

مه طلا
15 دی 93 15:31
سلااااااااااااااام الهی با عافیت و سلامت نی نی تون رو به دنیا بیارید. الهی هم سیده خانم باشد (البته هرچی خدا دوست دارن باشه اما خب این به این معنی نیست که ما دعا نکنیم که!)
مامان پسرها
پاسخ
علیک سلاااااااااام! ممنون مه طلا جونم! خدا جون دوست داشتن ما مامان پسرا باشیم.
مامان فاطمه کوچولو
16 دی 93 14:48
وای چقدر خوشحال شدم . ان شاالله خودت نی نی و پسرا و باباشون همیشه سالم باشین و عاقبت به خیر. من همیشه می گم خدا به مامانایی که توانایی شون زیاده پسر میده
مامان پسرها
پاسخ
سلام گلی! ممنونم. شما و فاطمه کوچولو و باباش هم همین طور! فکر کنم خدا از استغاثه هاشون بهشون رح می کنه. توانایی رو گاهی بعدش می ده. خلاصه دعا کن واسم!
زینب مذکور
17 دی 93 7:25
زهرا مامان
17 دی 93 18:50
سلام خانومی ان شالله با عافیت و سلامتی بارتون رو به سر منزل مقصود برسونید. به به! ماشالله! به سید کوچولوی سوم. زنده باشی خواهر ما هم خیلی التماس دعا داریم.
مامان پسرها
پاسخ
سلاااام گلی! ممنون! محتاجم به دعای دوستان
احلام
17 دی 93 20:20
به به چه خبرهای خوبی. چه بوهای خوشی. هم رشته ای عزیز انشالله بارتونو به سلامت به زمین بذارید. لا حول و لا قوه الا بالله. به ما هم سر بزنید خانم
مامان پسرها
پاسخ
سلام. ممنونم عزیز
دختر رز
19 دی 93 18:43
ربنا هب لنا من ازواجنا و ذریاتنا قره اعین و جعلنا للمتقین اماما سلااااااام مبارک باشه گل پسر سوم خدا زیاد کنه اولاد حضرت رسول صلی الله علیه و آله رو روز ولادتشون هم مبارک مرداد دنیا میاد ان شاءالله؟ اسمش رو چی میذارید؟
مامان پسرها
پاسخ
آمین! سلام دخترعمو جانشان! ممنونم از تبریکت. ان شاءالله اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد میشه. اسمش هم فعلا محمد داره. بقیه ش معلوم نیست.
خاله زهرا
20 دی 93 4:41
من به فداش كه از ذهنم نميره بيرون قيافه اى كه براش متصور شدم و خدا خدا ميكنم بتونم مثل على و محمد حسينم از همون ثانيه ها ى اول بغلش كنن
مامان پسرها
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربوووونش! من هم از خدا می خوام پسرم بتونه محبت مادرانه ی تو رو لمس کنه. حتی شده واسه چند روز!
مسیر
23 دی 93 14:08
واااااااای زینب جانم ماشاالله لاحول و لا قوة الا بالله مبارکت باد بانو! خیییییییییلی خوشحال شدم
مامان پسرها
پاسخ
سلااااااام خانوم گل! ممنونم ازت. دعام کن.
مریم...
23 دی 93 18:22
سلام... مبارک باشه خانم... انشالله یه دختر گیس گلابتون خوشگل قسمتت بشه ..., و صد البته خانم مثل مامانش.. احتمالا اسمش هم تسنیم میذارین دیگه... گفتم تو جمع آسمانی نیستین ها... دلم براتون تنگ شده خیلی زیاد...
مامان پسرها
پاسخ
سلاااام! ممنون عزیز! البته نبودنم از کم توفیقیه. سید کوچولومون آقا پسره ظاهرا و هنوز هم اسم مشخص نداره. قسمت محمدش معلومه فقط!
mahtab
25 دی 93 16:28
سلام به سلامتی ان شاالله
مامان پسرها
پاسخ
سلاااام. ممنونم
ساحل
25 دی 93 23:14
سلام مامان پسرا جون. خیلی مبارک باشه. انشالله در پناه صاحب زمان باشید. شما هم دعا بفرمایید. دعا کنیم که خداوند گناهانمون رو ببخشه و روزی با برکت و نسل صالح و خانه فراخ به همه شیعیان و مسلمانان عنایت کند. انشالله خداوند به شما توان و قدرت مضاعف عنایت کند که نسل سادات را تقویت میکنید. یاعلی
مامان پسرها
پاسخ
سلااااام ساحل جان! خوبی؟ ان شاءالله. آمین به همه ی دعاهای خوبت! ممنون
من چادرم را دوست دارم
26 دی 93 10:08
سلااااااااام خب حالا ميشه گفت ام البنين . يادته؟
مامان پسرها
پاسخ
علیک سلااااااااام. بلی بلی
سمانه
28 دی 93 16:05
عزیزم مامان پسرا... تبریک می گم بهتون و ایشالا که زایمان راحتی داشته باشی و گل پسرت هم سرباز امام زمانش بشه. چند روز پیش با آقای همسر اومده بودیم بعد از مدت ها قم، ... چقدر یاد ِ شما افتادم... هی می گفتم یعنی مامان پسرا کجای قم هستن؟ یادمه توی یکی از پست ها گفته بودین جاییی هستین که همسایه هاتون کلی عالم ان...
مامان پسرها
پاسخ
سلام سمانه جان! ممنونم عزیزم. یه ندایی می دادی قبلش! اون موقع ها که یادم می افتی دعامم کن دوستم!
همسرسیدعلی
4 بهمن 93 22:28
ای جااااان دلم.... عزززیزم.... خیلی خیلی خیلی مبارکتون باشه! مبارکمون باشه! عزیزید... بوس بوس...
مامان پسرها
پاسخ
سلااااام عزیزم! ممنونم خانوم
محدثه
7 بهمن 93 11:47
وای زینب جانم مبارکت باااااااااشه الهی انشاالله پسرات همه شون یار و یاور امام زمان باشند و در رکاب اقا ..... الهی شکر به عدد ما احاط به علمک
مامان پسرها
پاسخ
سلام عزیز! خییییلی ممنونم!
soghra
22 فروردین 94 8:30
سلام مادر نوه های پیغمبر میشه برای منم دعا کنید که هر چه زودتر به مقام مادری برسم. شاید دعای شما که من رو نمیشناسید و البته الان مجاهد در راه خدایید و هزار تا فضیلت دیگه پیش خدا پذیرفته بشه و منم آرزوم مستجاب.