سید محمدحسین سید محمدحسین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

هدیه ی مهربان ترین

سید نمکی

1393/6/12 11:17
نویسنده : مامان پسرها
2,108 بازدید
اشتراک گذاری

- در یک حرکت محیر العقول سریع، فلشم را از ضبط جدا کرده و به اعماق کولر ماشین انداخته. جایی که احتمالا خودش دوست داشته بداند کجاست و چجوری است و خودش تویش جا نمی شده. 

از دستش ناراحت می شوم. قیافه ام گرفته است. خودش را می چپاند توی بغلم و کاملا شبیه یک "مرد" عذرخواهی می کند: مامان! بیا با هم عذرخواهی کنیم!!!

- اسپری حشره کش را دیده که رویش عکس مگس دارد. با حالی از تعجب و ذوق و کشف می پرسد: مامان اینو بزنیم از توش مگس در میاد؟

 

- ماماااان! شلوار آفتاب گیر پوشیدم!

 

پ.ن: خدا کند چشمان تمام کودکان دنیا همیشه بخندد. 

پسندها (3)

نظرات (21)

هم اندیش
12 شهریور 93 14:32
سلام ای جان چقد شیرینه و چقد خدا دوستت داره که تو شاهد لبخند زدن چشمان یه کودک هسی... خیلی شیرینه مادر!! برام دعا کن
مامان پسرها
پاسخ
سلام عزیزم! دعاگوتم و محتاج دعات
مامان علیرضا و حسین
12 شهریور 93 15:22
اییی جانم! دلم خواست بچلونمش! راستش برا مشاور هم فکر می کردم برا هفته ی دیگه وقت گرفته ام.نگو امروز بوده! نتونستیم بریم. قسمت نبوده احتمالا. ان شالله هر چه خیر است. ممنون از توضیحت. قم هم بسته به قسمت است. خیلی وقته که نیومدیم. از اردیبهشت دقیقا. شما تهران می آیین بیایین این طرفا.
مامان پسرها
پاسخ
ان شاءالله که خیر بوده. ان شاءالله
مامان نازنین زهرا
12 شهریور 93 16:34
پسر ندارم اما ظاهرا کم از شیرینی دختر نداره
مامان پسرها
پاسخ
خدا بهتون دو سه تاشو بده ایشالا
mahtab
12 شهریور 93 17:29
ان شاالله همینطور باشه
محب الحسيني
13 شهریور 93 13:57
امام عسگري عليه السلام:و بر تو باد به صبر و انتظار فرج و همواره شيعيان ما در حزن و اندوه هستند تا فرزندم (حضرت مهدى) ظاهر شود همان كس كه پيامبر مژده و بشارت او را داده و فرمود كه او زمين را پر از عدل و داد نمايد چنانچه پر از ظلم و جور شده باشد پس صبر كن اى شيخ من و به همه شيعيان هم امر به صبر نما فانّ الارض للَّه يورثها من يشاء من عباده و العاقبه للمتّقين و السّلام عليك و على جميع- شيعتنا و رحمة اللَّه و بركاته حسبنا اللَّه و نعم الوكيل نعم المولى و نعم النّصير
محب الحسيني
13 شهریور 93 13:58
لا حول و لا قوه الا بالله خدا حفظش كنه ان شاءالله
مامان پسرها
پاسخ
ان شاءالله. ممنون عزیزم!
طیما
14 شهریور 93 19:43
عالی عالی عالی )))
مامان پسرها
پاسخ
خودت عالی عالی عالی
مامانی و بابایی دخمل بلا
19 شهریور 93 20:24
هان مشو نومید چون واقف نه‌ای از سر غیب ... باشد اندر پرده بازی‌های پنهان غم مخور .
مامان پسرها
پاسخ
عجب شعر آرامش بخشی!
همسرسیدعلی
20 شهریور 93 4:02
چقدر دلتنگتونم...عزیزدل...
مامان پسرها
پاسخ
سلااااام مامان سید کوچولو! قربون دلت! دلتنگ امام زمان باشی ایشالا!
زینب مذکور
20 شهریور 93 9:14
اون قضیه حشره کش خیلی باحال بود، ذهنم حسابی درگیر شد
زینب مذکور
20 شهریور 93 9:16
آها یه چیزی... اونوقت در مورد حشره کش براش چه توضیحی دادید؟؟
مامان پسرها
پاسخ
واقعا بعد ازاین همه وقت یادم نیست. ولی احتمالا خیلی چرند پرند نگفتم.
مسیر
22 شهریور 93 2:22
وای وای وای چقدر نمکه ماشاالله بهش! چقدر نمک نوشتی این قسمت عذرخواهی مردونه رو! آیکون له شدگی از خنده! همگی تون در رکاب حضرت؛ الهی! زینب جون خیلی دلم مشتاق دیدارته خیلی! راهی نداره؟ اصلن روم نمی شد بنویسم ولی نمی نوشتم دق می کردم
مامان پسرها
پاسخ
سلام سمیه جونم! منم دلتنگ تو و گلات هستم. بخصوص دومی که هنوز توفیق زیارت و چلوندنشو نداشتم. راه که زیاده. بهترینش این که تشریف بیارید قم. هم زیارت کنید هم پیش ما بد بگذرونید!
زهرا رقیب
23 شهریور 93 12:39
جااانم به این سید نمکی
من چادرم را دوست دارم
25 شهریور 93 7:10
سلام خدا حفظش كنه اين سيد كوچولوي نمكي رو خواهر يادداشت خصوصيم ثبت شده؟
مامان پسرها
پاسخ
سلام عزیییییزم. ممنون بله عزیز ثبت شده. ببخشید چند وقته کمتر می رسم سر بزنم.
زهرا مامان
27 شهریور 93 22:15
سلام بانو خدا حفظش کنه آقا سید کوچولو رو خیلی باحاله مخصوصا حشره کشه...
مامان پسرها
پاسخ
ممنون عزیزم. آره حشره کشه خیلی فانتزی کودکانه داشت.
مامان محمد صالح
28 شهریور 93 15:44
خدا حفظش کنه
فاطمه
31 شهریور 93 14:16
سلام دختر من کارشو می کنه بعدش میگه مامان معذرت میخوام.هی این کار رو تکرار میکنه.به نظر شما برخورد درست چیه؟
مامان پسرها
پاسخ
سلام! من نمی دونم دخترتون چند ساله است اما دقیقا پستی با این مضمون دارم. در عین این که باید برخورد درست روانشناختی رو داشته باشیم باید پس زمینه ذهنمون باشه که بچه است و داره تجربه می کنه و تجربه های انسان پر از اشتباهه. درست مثل خودمون در پیشگاه خدا.
مامانی دخمل بلا
3 مهر 93 10:39
شهادت خورشید نهم , جواد الأئمه , نور چشم حضرت رضا علیه السلام بر همه شیعیان و دوستداران اهل بیت تسلیت باد ....
مامان پسرها
پاسخ
بر شما هم تسلیت باد.
زینب
15 مهر 93 1:17
سلاااااااااااام مامان با همدیگه عزیز چقققدر دلم تنگ شده بود! الهی بگردمممم محمد حسین گلوله نمک کلی این موقع شب خندوند منو این بچه. خدا الهی برات حفظ کنه هر دو گلتو و هیچ آفت و بلایی دور پیچک وجودشون نپیچه.
مامان پسرها
پاسخ
علیک سلااااااااام! به به این ورا؟ می گفتی گاوی گوسفندی می زدیم زمین! ممنونم عزیزم.