سید محمدحسین سید محمدحسین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

هدیه ی مهربان ترین

فیلسوف کوچولوهای من

1393/2/3 15:03
نویسنده : مامان پسرها
674 بازدید
اشتراک گذاری

محمد حسین: مامان! چرا هی روز میشه، هی شب میشه؟ چه قدر هی صبحونه بخوریم بخوابیم؟ (بچه ام دچار روزمرگی شده ظاهرا!)

سیدعلی: مامان! خدا که می دونسته ما چی کار می کنیم چرا ما رو به این دنیا آورده؟

پ.ن۱: ان فی خلق السماوات و الأرض و اختلاف اللیل و النهار لآیات لأولی الألباب

پ.ن۲: چند شب پیش رفته بودیم سخنرانی آقای فاطمی نیا. از جلسه که برگشتیم می خواستم در مورد نکته ای که ایشان درباره علم خداوند گفته بودن با آقای بابا صحبت کنم. ایشون حرف های آقای فاطمی نیا رو به دلیلی نشنیده بود. یک دفعه سیدعلی گفت من شنیدم. بعد کاملا حرف ایشون رو در مورد علم خدا که "کاشف" است نه "جاعل"، با مثالش برام گفت.

پسندها (1)

نظرات (16)

بهار
3 اردیبهشت 93 18:37
نیلوووووووو
3 اردیبهشت 93 20:38
سلام، فتبارک الله احسن الخالقین، ماشاءالله لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم
مامان پسرها
پاسخ
سلام عزیزم!
سمانه
4 اردیبهشت 93 7:10
عزیزم سید علی !! عزیزم سید محمد حسین!! عزیزترینم مامان پسرا !!!
زینب مذکور
4 اردیبهشت 93 7:16
سلام و عرض ارادت و ظاهرا سرتون خیلی شلوغه. آخه کم کم دارم مطمئن میشم ما این بچه ها رو به هم برسونیم یه تحولی ایجاد میکنن البته گفته باشم، محمد ما بیشتر با سخنرانی های آقای میرباقری حال میکنه )
مامان پسرها
پاسخ
سلام زینب عزیز! خوبی؟ منم خیلی دلم می خواد بتونیم این پسرا رو به هم برسونیم. یه طرحی هم برای تابستون دارم. ان شاءالله خبرت می کنم. راستی منم خیلی با صحبت های آقای میر باقری حال می کنم. به آقا محمد سلام برسون.
فاطمه بهار
4 اردیبهشت 93 14:03
الهی خدا حفظشون کنه........ اینا همین حالا هم باعث افتخارن من که ندیده و نشناخته بهشون افتخار میکنم نمیدونم شما چطوری طاقت میارید که قورتشون نمیدید!!!!!!!!!!!!!
مامان پسرها
پاسخ
ممنونم فاطمه بهار جان!
هم اندیش
5 اردیبهشت 93 0:29
یعنی زینب شادی دلی اخی امید دل من اینروزا همین حرفای شماست وسط این بساط فرهنگی .....
مامان پسرها
پاسخ
هم اندیش جانم! لطف داری. دعا کن بتونیم کاری کنیم....
سائل
5 اردیبهشت 93 2:03
بسم الله تمام دغدغه ی ذهنم تربیت صحیح فرشته های کوچولو ست وب مفیدی دارید افتخار بدید تبادل لینک کنیم به بنده خبر بدید
مامان پسرها
پاسخ
سلام عزیز! لطف داری شما. ببخشید ولی مشی من تو وبلاگم گذاشتن لینک های مرتبط با موضوع وبلاگمه.
سميه مامان سه دردونه
5 اردیبهشت 93 8:49
بچه‌هايي كه از اين سن و سال بشينن پاي منبر استاد فاطمي‌نيا بايدم انقده سطح فلسفه‌شون بالا باشه راستي، كجا سخنراني داشتن ايشون؟ برنامه هفتگي دارن؟
مامان پسرها
پاسخ
البته بگم این نشستن جزو استثنائات بود چون محل جایی برای دویدن نداشت برای میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها تو حسینیه آقای مرعشی سخنرانی داشتن.
سیده فاطمه
6 اردیبهشت 93 14:38
سلام سلام زینب عزیز می تونی یه آقایی کنی برام بپرسی در حال حاضر کلا آقای فاطمی نیا قم هستن یا تهران هم جایی کلاس و برنامه دارن؟ خدا خیرت بده یا علی
مامان پسرها
پاسخ
سلام سیده فاطمه جان! عزیزم من مرتب بهشون دسترسی ندارم. گذری رفتیم پای منبرشون. ولی اگه تونستم پرس و جو می کنم.
زهرا رقیب
8 اردیبهشت 93 13:45
سلام بر مامان پسرای عزیزم خدا گل پسراتونو حفظ کنه که حظ می کنم از خوندن خاطراتشون ماشالله راستی وقت کردید یه سر بیاید تاپیک خرید کالای ایرانی تو جمع آسمانی یه همچین سواستفاده گری هستم من البته چون واقعا به مشاوره تون نیاز دارم
مامان پسرها
پاسخ
سلام زهرا جانم! ممنون
مامان امیرصدرا
8 اردیبهشت 93 14:06
سلام بله بچه ها همیشه حواسشون جمع تر از ما بزرگتر هاست
مامان پسرها
پاسخ
علیک سلام!
یک نسیم
8 اردیبهشت 93 21:15
سلام زینب جان! ایام مبارک! خوبی خانوم؟ عزییییزم! خدا حفظشون کنه. ماشاء الله... چه خوب ربیه که شما رو مربی گلهات کرده و همون گلها رو با شیرینی عامل تأمل شما!
مامان پسرها
پاسخ
سلام یک نسیم عزیزم! خوبی خانوم؟ کجا رفتی ییهویی؟ خیلی به یادتم. خدا که خووووب خدایی می کنه. کاش ما هم بندگی رو یاد بگیریم.
یک نسیم
9 اردیبهشت 93 20:47
الحمدلله. هستم فقط یه مقدار مشغله زیاد شده برا مدتی. از طرفی خوبه که کم حرفتر باشم. ممنون. من هم بیادتم. یه وقتایی هم تو موقعیتهایی بیاد گل پسرات لبخند به لبم میاد و دعاشون میکنم.
مامان پسرها
پاسخ
ان شاءالله که خیر باشه و هر جا هستی خوب باشی. تو این ایام خیلی التماس دعا
زهرا مامان
14 اردیبهشت 93 1:13
چی بگم خواهر جز ما شاالله لا حول ولا قوة الا بالله ما شالله آقا سید علی...
بیوتن
14 اردیبهشت 93 14:13
سلاااام ماشاءالله. البته اگه غیر این بود عجیب بود با این مامانی که خدا به این فیلسوف کوچولوها داده
مامان پسرها
پاسخ
علیک سلاااااام خانوم! خوبی؟ ممنون از لطفت!
همسرسیدعلی
16 اردیبهشت 93 2:13
سلام مادر! کاش مینوشتید که چه جوری جوابشون رو دادید! جوری که هم حق مطلب ادا بشه و هم براشون قابل فهم باشه! ممنون...
مامان پسرها
پاسخ
سلام عزیز! راستش الان واقعا جزئیاتش یادم نیست.